haber32
banner77
08 Kasım 2018 Perşembe 22:10
Seçim sonucunu değiştirecek adım
haber32

Isparta’da öğrenim gören üniversite öğrencileri Belediye’nin başlattığı çalışma kapsamında birincil adreslerini ilimize taşıyor. Bu kapsamda bugüne kadar 22 bin öğrenci birincil adreslerini Isparta’ya taşıdı.

Bugünde çok sayıda öğrenci Nüfus Müdürlüğüne gelerek ikametgahlarını Isparta’ya aldırdı. Öğrenciler yapılan uygulamadan memnunken, Belediye Başkan Yardımcısı Recep Erdem kazanın Isparta olacağını söyledi.

haber32
Son Güncelleme: 09.11.2018 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2018-11-09 08:43:08

sayın yabancı o zaman memleketine git orda öğrenim gör kardeşim. kendimi kimseye basamak yapmam demişsin. ama indirimden faydalanmak için her türlü takla dubara çeviriyorsun. git o zaman deffffol

Misafir Avatar
cahil talebeler 1 hafta önce @vatandaş

bu öğrenciler kendi hakklarını bilmiyecek kadar cahiller.öğrenci zaten indirimli.ikametgah zaten mecburi,burdurda uygulanıyorda ısapartada nasıl böyle yönetiliyor anlayamadım ğitti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
koltuk 1 hafta önce @vatandaş

oy için ne kadar açilim yapılacak buda ıspartanın açilimi,açilım süreci başladı daha ne imkanlar verilecek yiyin,için,oy vermeyin,yiyin için fazla para vermeyin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gitmiyeceğim 1 hafta önce @vatandaş

ğitmiyeceğim .hemde en üst yerlerde oturacağım sizde çalı toplamaya ,sandık sırtlamaya devam.basamak olmaya devam.

Beğenmedim! (6)
Avatar
yabancı 2018-11-08 22:46:56

adresimi taşısamda .oy kulanmayacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaağım.çünkü ben herzaman yabancıyım.kendimi kimseye basamak yapmam.

Misafir Avatar
iğrençsin 7 gün önce @yabancı

oy vermesen de devlet senin ısparta yı kirlettiğini bildiğinden gene ödenek göndercektir,rahat ol...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
defol git 7 gün önce @yabancı

senin gibilerin adres taşımasına ihtiyaç yok. sen münasip yere adresini tekrar taşı.oy da ister kullan ister kullanma oy kullanmayan vatandaş

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
oy yoktur 1 hafta önce @yabancı

hem nimetlerden faydalanacağım hemde oy vermeyeceğim.ben aklımı mı kaybettim. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. yaktım bir sigara gel keyfim ğel.oy moy yoooooooooooooooooooooooooooooook. oy dilencileri

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
HÜSAM 1 hafta önce @yabancı

git kıçını çayda yıka o zaman...

Beğenmedim! (4)
Avatar
adanalı 2018-11-09 13:46:17

bu öğrenciler uyanık değiller.sözde indirim yapıyorlar adres değişikliği nüfüsa ğöre belediye bütçeden faydalanacak uyanıklar öğrenciyi düşünen yok yalan zaten ikametgah mecburidir .

Avatar
TALEBE 2018-11-09 13:33:19

öğrenci̇ye zaten i̇ndi̇ri̇mli̇di̇r. ki̇mi̇ kandiriyorsunuz .ki̇mli̇ği̇ni̇ göster i̇ndi̇ri̇mli̇ beledi̇yeye bi̇n,trene bi̇n vapura bi̇n bunlar öğrenci̇ hakklaridir duyurulur

Avatar