Teknolojik altyapısını yenileyen 112 Acil Çağrı Merkezi’nde bir hafta sürecek eğitim başladı. Yaklaşık 1.5 milyon dolara mal olan yenilik kapsamında, 12 ilde birer hafta eğitim verilecek ve personelin sisteme adaptasyonu sağlanacak.
 
112 Acil Çağrı Merkezi’nde Teknoloji Yenileme kapsamında eğitimlere başlandı. 2009 yılında pilot uygulama olarak hayata geçirilen 112 Acil Çağrı Merkezi, geçen yıllar içinde teknolojik olarak geride kaldığı için Aselsan firması 1.5 milyon dolara varan yatırımla yenilendi. Bu yeniliğin ardından 12
ilde birer hafta eğitimbaşlatıldı. Isparta’daki eğitimde dün başladı.
 
Firma yetkilisi tarafından verilen eğitimde çağrı alıcı yazılımı hakkında bilgi verildi. Takip eden günlerde, çağrı yönlendirici yazılımı, uzman çağrı alıcı-çağrı yönlendirici yazılımı, ajans terminali yazılımı ile mobil terminal yazılımı hakkında eğitim verilecek.
 
112 Acil çağrı Merkezi’nin son teknolojiyle donatıldığını söyleyen Merkez Müdürü EthemKılıçarslan, yeni sistemle tablet bilgisayar kullanımlarının dahi mümkün olabildiğine işaret etti.
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü EthemKılıçaslan, vakaya erişme sürelerinin de 4 dk olduğunu söyledi.
 
Teknolojik altyapı yeniliği nedeniyle eğitimler, Burdur ve Denizli’de de gerçekleştirilecek.