haber32
banner77
04 Haziran 2017 Pazar 11:17
Tek Kelime ile Vicdanları Sızlattı
haber32

AK Parti İl Başkanı: Heykellere para veriyor da mezarlık arazisi için neden vermiyor?

Asri mezarlıkta bir vatandaşa ait arazinin kamulaştırma bedelinin ödenmemesi üzerine bölgedeki mezarlıklar başka bir alana taşındı. AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, taşınma esnasında ortaya çıkan görüntüler üzerinden Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı sert sözlerle eleştirdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mühendis 2017-06-04 11:59:40

evet,bld bşk nın yaptığı son derece yanlış,hiç mi mevtaya saygınız yok,mahkeme kararını niye uygulamadın,egosu kendinden büyük yzg

Avatar
ADİL OL VE GERÇEKCİ OL ZABUN 2017-06-05 06:09:45

olayi bilmeden konuşuyorsun ve batiyorsun.inşaaal resi seni görevden alir bu isparta ve teşkilat rahat eder.başkan oraya bilirkişinin verdiği rakami verdi.ama oranin sahibi daha fazla istedi.ben olaya canli şahidim fakat kamera karşısına geçen adam yalan söylüyor.sende buna alet oluyorsun.artik susmani bir akpartili olarak senden istiyorum.önce tam bilgi sonra açıklama yapsan daha iyi olur.bilgi kirliliğine gerek yok.

Avatar
öküz öldü ortaklı bitti 2017-06-04 11:47:57

noldu düne kadar laf kondurmuyordunuz şimdi düşmanmı kesildiniz. osman bey vekilliğe mi hazırlanıyorsunuz? yoksa belediye başkan adaylığınamı? halk gitmeni bekliyor.

Avatar
Dikce 2017-06-04 14:58:00

bu konuşan kişi ısparta için ne yapmış

Avatar
EGOLAR 2017-06-04 14:16:05

OSMAN ZABUN A TŞK EDERİZ GÜNAYDIN KENDİ EGOLARINI TATMİN EDECEGŞM DİYE BURALARA PARA HARCAMAYA PEK ÇOK SEVMİYO

Avatar
Ispartalı 2017-06-04 18:33:20

Gerçekten inanamadım, sayın belediye başkanı o bebeklerin kabrini neden kaldırttın?Mahkeme 1 trilyon demiş öde kardeşim, 1 trilyon değil 10 trilyon olsa o para ödenir , o çocukların kemikleri sızlatılmaz.gerçekten üzüldük

Avatar
Yiğit 2017-06-04 18:56:57

Bu zabun osman niye boş teneke gibi dangırdayıp duruyor bu adam nasıl avukat olmuş bu memlekete ne faydan var senin anlatsana millete.

Avatar
SAMİ 2017-06-04 14:47:57

ulan sankİ sİz verİyordunuz. yenİ haldekİ arazİmİzİ 3 kuruş paraya aldiniz parasinida bİn nazla verdİ değerlİ rahmetlİ balaban yönetİmİ

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi