haber32
banner77
01 Eylül 2017 Cuma 22:00
Yedişehitler Mahallesinde 60 Kişilik Kavga
haber32

Yedişehitler Mahallesinde esmer vatanşlar arasında nedeni bilmeyen bir sebepten kavga çıktı.

Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi.

Yaklaşık 60 kişinin karıştığı kavga polis ekiplerince kontrol altına alındı.

Kavgada yaralanan 2 şahıs hastaneye kaldırıldı.

Olayda kullanılan çok sayıda sopa bıçak ve satır polis ekiplerince toplandı.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
jshdhsjj 2017-09-02 03:56:47

esmer vatandas ne aq jdjsjsn

Misafir Avatar
roman vatandaslarin 1 yıl önce @jshdhsjj

bu bir linc girisimi !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
degilmi! 1 yıl önce @jshdhsjj

roman vatandas yazamamis! belki o kavgayi görünce korkmus olabilir muhabir, yoksa mülteci degil kastedilen kendi öz roman vatandaslarimiz!

Beğenmedim! (0)
Avatar
vasıfsız yerel basın 2017-09-02 12:25:32

esmer vatandaş nedir lan şaka mısınız siz kafanız mı güzel kavga edenler somaliliyse somalili yazın suriyeli ise suriyeli yazın romansa roman vatandaşlar yazın kürtse kürt vatandaşlar yazın esmer vatandaşlar nedir ucuza işçi çalıştırcam diye nerde vasıfsız var hepsi yerel basında bizim ülkede bu torpilcilik bu tanıdığı işe sokma zihniyeti oldukça bu ülke gram ilerlemez

Misafir Avatar
söylemesi kolay. 1 yıl önce @vasıfsız yerel basın

sen bu kalabaligin linc gisrisimini görseydin ne yazardin acaba!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şükrü 2017-09-02 00:45:23

Esmer vatandaş diye haber olmaz başlık düzgün olsun.mülteciler.diye yazın. Korkusuz haber yazın. Bunlar daha başlangıç yarın bunlar başımıza bela olacaklar.

Misafir Avatar
mülteci degil! 1 yıl önce @Şükrü

mülteciler oldugunu kim söyledi , baya bildigin öz roman vatandaslardi linc girisiminde bulunan grup. elbet hukuk bu konuda caydirici önlem aacaktir. cünkü kimse ve hic bir grup veya asiret kendini hukukun önünde göremez!

Beğenmedim! (0)
Avatar
HD 2017-09-02 08:32:43

Yedirin yedirin iyice azsın bu esmer vatandaşlar sonrada toplum huzurunu bozsunlar hemde 60 kişiyle

Avatar
Isimsiz 2017-09-03 18:31:16

Olay romanlar ve bildiğimiz türk halki arasinda oldu.Bilip bilmeden mülteci diye atlamayın.Yaralı olanlarda romanlar zaten.Bu arada esmeri düzeltin ırk belirtin.O ne öyle.Ne kadar seviyesiz insanlarsınız.

Avatar
İmla 2017-09-02 09:26:31

okumadan yazmayın esmer vatanşlar arasında :) bu nedir ya

Avatar