haber32
banner77
26 Ocak 2019 Cumartesi 00:18
Yılların Hayali Gerçek Oluyor
haber32

Senirkent'te yılların hayali gerçek oluyor. Senirkent Ovası'nın kapalı sistem damla sulamaya dönüştürülmesi sözleşmesi imzalandı.

DSİ tarafından tarafından sözleşmesi imzalanan yatırım 100 milyon TL'ye malolacak. AK Parti Senirkent Belediye Başkan Adayı Kadir Heybeli ile Büyük Kabaca Belediye Başkanı Ali İhsan Temurçin'in girişimleri ile gerçek olan Senirkent Ovası basınçlı damla sulama sistemi işi 7600 hektar tarım arazisini kapsıyor. Proje kapsamında 5000 hektar vahşi sulama sistemi kapalı sisteme dönüştürülecek, 2600 hektarlık yeni alan da sulamaya açılmış olacak.

Anahtar Kelimeler:
ıspartaSenirkentHaber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
esnaf 2019-01-26 05:20:47

ee napalim yani cok mu onemli sanki amuga goyum

Misafir Avatar
keser hüsnü 3 ay önce @esnaf

boktan bokta yorumlar atıp durma siktir git

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
HÜSAM 3 ay önce @esnaf

esnaf rumuzlu seni ilgilendirmediğine göre; ne satıyon sen bakim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
memur 3 ay önce @esnaf

ne diyo kufur ediyosun salak herif

Beğenmedim! (1)
Avatar
keriz necmi 2019-01-26 11:07:21

seçim başladı yatırım başladı

Misafir Avatar
kani karaba 3 ay önce @keriz necmi

belediyeye su kooperatifene borcunu uzun süre ödemeyenleri ne yapmayı düşünüyorsun kadir başkan.ödemeyenleri bir açıkleve bakem.yellleeeeh bir 100 milyon doyar kaç lira ediyo biliyonuz muuuuuuuuuuuuuuuuuu ?at atabildiğin kadar sık sıkabildiğin kadar.mantar tabancası bol

Beğenmedim! (0)
Avatar
guzel 2019-01-26 05:17:03

uretime neler eklenecek? verim artacak mi? meyve sebze fiyatlari dusecek mi?

Avatar
tarafsız 2019-01-26 12:35:33

esnaf rumuzlu arkadaş, dünyanın küresel ısınmaya gittiği, yakında su savaşlarının çıkacağı bir çağdayız. bunun için kapalı sulama sistemleri çok ama çok önemli. madem aklın ermiyor hiç olmazsa edepli ol da küfür etme. bu projeler senin torunlarının hayatını kurtaracak projeler, senin sokakta it taşlamana benzemez aslan parçası.

Misafir Avatar
koca yorumcu 3 ay önce @tarafsız

su savaşlarına dikkat çekmeniz çok güzel, sizin sulamacıların eğirdir gölünün suyunu bitirmesi bu yüzden mi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
töngüldeklerin murat 2019-01-28 11:58:04

belediyeye su kooperatifene borcunu uzun süre ödemeyenleri ne yapmayı düşünüyorsun kadir başkan.ödemeyenleri bir açıkleve bakem.yellleeeeh bir 100 milyon doyar kaç lira ediyo biliyonuz muuuuuuuuuuuuuuuuuu ?at atabildiğin kadar sık sıkabildiğin kadar.mantar tabancası bol

Avatar
Arkadas 2019-01-26 13:41:04

Abi 10 yildir alisan bey yapma dida . Simdi 2 ay kala mi yapacakk. Ayruca 3 yildir gunes santrali 700 kw yapmadi

Avatar
alper 2019-01-26 20:20:34

geçen sene çatak projesi için 3000 tl harcadım ama bakanlık vakti gelmeden kayıtları kapatmış.neymiş kriz varmış,ama işlerine geldi mi,kriz falan yok diyorlar.

Avatar
ismail 2019-01-28 09:39:46

secim zamanı geliyor proşeler secim bittiğinde proşelerde bitiveriyor hemen 5yılda 1 proşe

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi