haber32
banner77
12 Aralık 2006 Salı 09:41
4 TRİLYON KAYIP..!
haber32

4 TRİLYON KAYIP

 Ispartaspor Kulüp Başkanlığına seçilen İsmail Çalışkan , 6 ay önceki kongredeki adaylığını hatırlatarak, “O zaman konuşanlar vardı şöyle yapacağız böyle yapacağız diyenler şimdi neredeler? Belediye Başkanı bu takıma 4 milyon YTL para vermiş ama bu para kullanılamamış.

   Bunlar bu parayı çıkarlarına alet etmişler. Belediye Başkanı hep vermiş ama nereye gittiği belli değil paranın. Bunun hesabını biz soracağız. Ispartaspor"da 4 milyon YTL kayıp bugün” dedi. Ispartaspor yönetimine kendi parası ile geldiğinin altını da çizen İsmail Çalışkan, “Ben ve yönetici arkadaşlarımla bugün borç batağındaki takımımızı birlikte kurtaracağız.

    Geçen hafta takım küme düşüyordu ve parayı ben gönderdim. Buraya gelirken kimseye güvenmedik ve kendi paramızla geldik. Ispartaspor"a Belediye Başkanımızın verdiği paralar uçmuş ve bunun hesabı en kısa zamanda sorulacak” dedi.

   Öte yandan Ispartaspor"un bugünkü toplam borcunun 481 bin 565 YTL olduğu da açıklandı. Genel Kurul üyeleri Yönetim ve Denetim kurullarının hazırladığı raporları da onaylamazken, geçmiş dönemlerle ilgili harcamalar yargıya taşınacak.

ISPARTASPOR"UN YENİ YÖNETİMİ ASİL:

Başkan İsmail ÇALIŞKAN; Mehmet AKSIN, Hasan ŞENOL, Bolat ANKARALI, Nihat HAN, Ahmet HANTAL, Mehmet MERCAN, Recep AVCI, Uğur TARAKÇI, Suat MUTLU, Ahmet KÖKSALAN, Tarkan ÇETİN, Resul KINIK, Zeki SÖZER, Salim ÇELEBİ, Kamil BAYRAM, Selçuk TIK, YEDEKLER: Ender KIZILTAN, Ahmet KABAOĞLU, Cumhur ÇALIŞKAN, Erol ÇELİK, Mahmut KURŞUN, Emre ALTUĞ, Hasan ALİ BAYRAM, Hilmi ÖNCEL, Murat ÇELİKÇİ, Osman AYBA

 

haber32
Son Güncelleme: 25.06.2009 20:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EROGLU YALCIN 2006-12-20 12:10:00

ISMAIL BEY BEN FRANSADAN BIR FUTBOLCUYUM KULUP ARIYORUM ISPARTALIYIM VE BU TAKIMIN BASARISINI ISTIYORUM 0033473515548

Avatar
hasan basri 2006-12-22 13:03:00

4 milyon ytl ısparta spor görmeden harcanmıştır. Sadece ısparta spora ödendigi varsayılarak harcanmıştır.

Avatar
HASAN EFE 2007-01-01 18:40:00

İSMAİL ÇALIŞKANIN BAŞKAN OLMASI ISPARTAMIZI BİR BAYAKLIKTAHJ KURTARACAKTIR. BEN ALMANYADA YQAŞAYAN BİR VATANDAŞINIZIM EN YAKIN ZAMANDA MADDİ MANEVİ DESTEKLERİMLE ISPARTAMIZA KOLTUK ÇIKMAYA GELECEGİM!!!

Avatar
mehmet kar 2007-01-11 22:29:00

saygıdeğer yönetim ve ısparta spor için gönül verenler,BEN ISPARTA SPORU SEVİYORUM,4 BÜYÜKLERDEN DAHA ÇOK ,ANCAK;
ISPARTASPOR DA ISPARTA MIN ÇOÇUĞUNU GÖRMEK İSTİYORUM,DİLERSENİZ BİR ANKET YAPIN ...NASIL İSTEK ORTAYA ÇIKACAK.
BAKIN SEYİRCİ CİROSU NASIL ARTACAK...
KİM ISPARTA DA DOĞAN KADAR VEFALI OYNAR.AMATÖRE DÜŞSE BİLE GİDERİM MAÇINA YETER Kİ ALT YAPI ISPARTA EVLADI GELSİN.12 FUTBOLCUNUN KAÇTIĞI HAFIZAMDA VE O LANET OLASILARI DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM..
BASARILAR DİLEĞİMLE

Avatar
m@rik_jemba 2007-01-13 08:12:00

ıspartaspora ne yaprsanız yapın o hep 3.lig de kalacaktır

Avatar
Nerde bu zihniyet 2009-04-22 23:50:00

Bizler laf söyleme sanatını iyi biliriz. Ticaret odası demişsiniz de, Ticaret oadası seçimlerden önce mangalda kül bırakmıyorlardı.Hani şimdi nerdeler?

Avatar
serdar ateş 2009-04-27 12:39:00

SAYIN YAZAR YAZINIZDA BAHSETTİĞİNİZ İSTATİSTİK RAKAMLARI ISPARTAYI KAPSAMIYORSA HANGİ ÜLKENİN VEYA HANGİ ŞEHRİN İSTATİSTİK BİLGİLERİDİR.YAZINIZDAN BU ANLAŞILMIYOR.BİZ OKUDUĞUMUZDA ISPARTAYI KAPSAYAN BİR İSTATİSTİK SANDIK ANCAK YAZINIZIN DEVAMINDA ISPARTADA BU ORANLAR DAHA DA YÜKSEK DİYEREK MUĞLAK BİR İFADE İLE GEÇİŞTİRMİŞSİNİZ.BRİ DAHAİ YAZINIZDA BU DURUMU DÜZELTİRSENİZ SEVİNİRİM YAZILARINIZI MERAKLA BEKLİYORUM.

Avatar
Günaydın Sözünü tut 2009-04-30 05:56:00

Sayın Günaydının seçim vaadleri arasında Isparta'ya iş imkanları oluşturacağı, fabrikalar açacağı yönünde idi. Hadi bekliyoruz. Fabrikalardan geçtik nerde fabrika

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi