İstanbul Ataşehir’de açılan Dyson servis merkezi içinde neler yapıldığına yerinde şahit olduk. Son teknoloji ürünlerin deneyimlendiği mağazada kimin daha iyi olduğu konusunda da yarıştık.

Dilerseniz lafı daha fazla uzatmadan sizleri bu deneyim videosu ile baş başa bırakalım. İyi seyirler…

Dyson Türkiye ilk servis merkezini açtı

Dyson’ın Türkiye’deki operasyonları 2018 yılında başladı. 2019 yılı Nisan ayında ise Dyson V11 kablosuz süpürge, Dyson Airwrap saç şekillendirici ve Dyson Pure Hot+Cool hava temizleyici modelleri Dyson ürün ağına katıldı. Dyson Türkiye Servis Merkezi ise 21 Ocak’ta açıldı.

Dyson Türkiye Servis Merkezi’nin açılmasıyla, Dyson’ın Türkiye’deki toplam çalışan sayısı 165 kişiye ulaştı. Yeni merkezde, servis talebiyle gelen kullanıcıların tüm istekleri uzman ekipler tarafından bir saat içinde çözülerek ürünleri teslim ediliyor. 5 iş günü içerisinde tamir edilemeyecek ürünler için tüketicilere ödünç ürün desteği verilirken, İstanbul içindeki taleplerde ürün motor kuryeyle adresten alınıp 24 saat içinde tamir edilerek teslimatı sağlanabiliyor.

Şirket ilerleyen dönemde müşterilerini lokasyonundan alarak ürün deneme, satın alma ve kurulum hizmetleri sunmaya başlayacak.

Dyson Türkiye Servis Merkezi, İstanbul Ataşehir’deki Büyükhanlı Plaza’da konumlanıyor. 675 metrekarelik alana kurulmuş olan merkezde hem Dyson’ın son teknolojileri deneyimlenebiliyor hem de satın alınabiliyor. Aynı zamanda uzman teknisyenlerle hizmet veren servis bölümü ve ofis alanları da merkezde yer alıyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Dyson Türkiye Genel Müdürü Mete Uslukılınç şunları söyledi:

“Dyson mühendisleri tarafından eğitilmiş teknisyenlerce desteklenen yeni Dyson Türkiye Servis Merkezi’nde servis talebiyle gelen kullanıcılarımıza kısa sürede hizmet verilirken, eski Dyson modellerine sahip kullanıcılarımıza en yeni teknolojilere sahip olmaları için özel fırsatlar da sunuluyor. Global Dyson standartlarında bir servis hizmeti ve müşteri deneyimi anlayışını Türkiye’de de hayata geçirdiğimiz için çok mutluyuz.”

Daha fazla bilgi ve destek için tüketiciler e-posta adresinden veya Pazartesi-Cuma günleri 09.00-18.00 saatleri arası, Cumartesi günleri ise 09.00-17.00 saatleri arası 0850 532 11 44 numaralı telefonu arayarak ya da Whatsapp aracılığıyla Dyson’a ulaşabiliyor.