TFF 2. Lig’deki temsilcimiz Isparta 32 Spor’un geleceğini yakından ilgilendiren olağanüstü seçimli genel kurul toplantısında ilk oturum hüsranla sonuçlandı. Yeşil-pembeli kulübün yeni yol haritasının çizileceği kritik toplantı, yeterli katılım sağlanamadığı için gerçekleştirilemedi.
Kulüp yönetimi tarafından daha önce yapılan duyuruda, olağanüstü seçimli genel kurulun 22 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 17.00’de Tarık Söyleyici Tesisleri’nde yapılacağı açıklanmıştı. Ancak toplantıya üyelerin ilgi göstermemesi ve çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle genel kurul gerçekleştirilemedi.
Kulübün geleceği açısından büyük önem taşıyan seçimli genel kurulun ilk oturumunda yeterli katılımın olmaması üzerine süreç bir sonraki tarihe ertelendi. Isparta 32 Spor Yönetim Kurulu’nun daha önce duyurduğu takvime göre ikinci toplantı, çoğunluk şartı aranmaksızın 29 Haziran 2026 Pazartesi günü aynı yer ve saatte yapılacak.
Yeşil-pembeli camiada gözler şimdi ikinci toplantıya çevrilirken, kulübün yeni yönetiminin belirlenip belirlenemeyeceği merak konusu oldu.