haber32
banner77
15 Temmuz 2018 Pazar 11:10
Güngör Çakmakçı Hayatını Kaybetti
haber32

Güngör Çakmakçı Kimdir?

1932’de Isparta’da doğdu. İlköğretimi Isparta’da, liseyi Denizli’de okudu. 1954’de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldu. 1956-93 yılları arasında Isparta’da serbest avukatlık yaptı. 1981’de kurulan danışma meclisinde Isparta üyesi olarak üç buçuk yıl görev yaptı. Müzikle ilgili hayatı altı yaşından beri devam etmekteydi. Lise yıllarında bağlama eşliğinde Isparta türkülerini söyleyen Çakmakçı, 1950-54 yılları arasında Nevzat Atlığ yönetimindeki Üniversite Klasik Türk Müziği Korosunda sazende (ud) ve hanende olarak görev yaptı. Kendisinin de kurucusu olduğu Isparta Musiki Derneğinde 1972 yılından beri Türk Sanat Müziği dalında eğitim çalışmaları yaparak konserler vermekteydi. Isparta folklorunda önemli bir konumu olan Çakmakçı, Isparta türkülerinin yanı sıra “Isparta’da Ramazan Manileri”, “Isparta Ağzı Üzerine Bir Mektup” ve “Isparta Mehmetleri” gibi halk biliminin değişik sahalarında çalışmaları devam etmekteydi,Ispartanın sevilen isimlerinden olan Güngör Çakmakçı 15.07.2018 saat 02.17 sularında hayata gözlerini yumdu.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aslan Kuzu 2018-07-16 13:24:25

ey mehmet efendi. ölmüş bir insanın arkasından böyle konuşman yüzünden senin yatacak yerin yok. Allah seni bildiği gibi yapsın. paçan yiyorsa gidersin hakkımı helal etmiyorum dersin. kılavye delikanlılığı yapmazsın.

Misafir Avatar
mehmet 3 ay önce @Aslan Kuzu

hesap mahşere kaldı demek istemiştim. Allahın rahmeti geniş elbette rabbim bilir sonunu..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
suriyeli 3 ay önce @Aslan Kuzu

zoraki ile hak helal edilmez.etmiyorum diyorsa etmiyordur. niye tehtit ğibi zorluyorsun

Beğenmedim! (3)
Avatar
mehmet 2018-07-16 12:27:39

iyi bilmezdik artık zebanilerle uğraşsın...

Misafir Avatar
suriyeli 3 ay önce @mehmet

görevde iken dürüst değil idi.görüşüme katılmayanlara cevap veririm. amma ölünün arkasında fazla polemik yapmak iyi değil.hakkım varsa helal değil

Beğenmedim! (3)
Avatar
Aslan Kuzu 2018-07-16 20:20:15

Kimseyi zorlamıyoruz. Sizi de zorla tutmuyoruz, savaş bitti haden gidin gari sizin memleketiniz size bizim memleketimiz bize

Misafir Avatar
suriyeli 3 ay önce @Aslan Kuzu

senin atan benim atam yunanistandan mı geldi.eğer 1071 de anadolu kapıları türklere açılmamış olsaydı senin ismin ya marks,ya stalin,ya baka bir komonist ,marksist isim olurdu sen türklüğü tanıyamamışsın.3 kıtaya hüküm sürdük ,3 hilal sancağını 3 kıtadan aldık.türkiye anavatandır,surye türkün islamıın yavru vatandır.iyi oku yazımı kabakçı ıspartalı

Beğenmedim! (3)
Avatar
suriyeliye cevap 2018-07-17 08:44:48

ya sen suriyeli değilsin ismini yazmak yemiyor sadece ölmüş insanın arkasından konuşuyorsun yada gerçeksen sureli isen güngör beyi nereden tanıyorsun daha dün gelmedinmi

Avatar
Mehmet 2018-07-15 20:01:17

Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun

Avatar
mustafa kahveci 2018-07-16 10:09:03

Allah rahmet eylesin ailesine Allah sabırlar versin

Avatar
Aslan Kuzu 2018-07-17 14:12:13

senin ataların beni ilgilendirmez. arap dünyasına mensup türk milletini satan bir grupsunuz siz. 1071 e dönmek istiyorsan da atalarımız aslanlar gibi girmiş anadoluya adımızda aslan olmuş suriyeli değil. has ve has türk vatanının evlatlarıyız biz. adımın marks stalin vs. olması da önemli değil, bizler türk olmakla gurur duyan adımızı sanımızı 7 düvele duyuran milletin evlatlarıyız. savaşta adam satmaz, kaçıp gitmeyiz. sizin gibi lawrence oyuncak da olmayız. desdur şöyle kenara. ölmüş insanın bile arkasından gıybet etmekte utanmayan tiplersiniz. ne türklüğü ne islam alemini ne müslümanlığı sizden öğrenmedik öğrenmeyeceğiz. lawrence torunu değiliz biz... alpaslan ın, fatih in, atatürk ün torunlarıyız biz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi