Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ve Peugeot ve Citroen markalarının bağlı bulunduğu Fransız PSA grubu, geçtiğimiz aralık ayında yüzde 50-50 ortaklıkta birleşmek için anlaşma sağlamıştı. Bu birleşme sayesinde markalar, ait oldukları pazardan dışarıya çıkmanın planlarını yapıyor. PSA'nın yıllardır ABD'de bir lansman düzenlemek istediği zaten biliniyor. Şirketin Kuzey Amerika CEO’su Larry Dominique, Peugeot markasının 2023 yılına kadar tekrar ABD'ye geri döneceğini doğruladı. peugeot Markanın ABD'de satış ağıyla ilgili nasıl bir strateji izleyeceği ise merak konusu. Peugeot'nun doğrudan satış yaklaşımını benimsemek yerine franchise bayiiler kuracağına dair söylentiler söz konusu. Markanın pandemi süresince öne çıkan online satış kanallarına daha fazla önem vereceği de belirtiliyor. Dominique, Peugeot bayilerinin basit ve nispeten küçük olacağını öne sürdü. Bu haber sizlere www.haber32.com.tr farkıyla sunulmuştur