haber32
banner77
27 Ocak 2019 Pazar 13:27
1 TL’den daha ucuz olacak
haber32

1 TL’den daha ucuz olacak

Ak Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, ISPARTARAY’ı anlattı. ISPARTARAY’ın Isparta’nın Büyükşehir vizyonunun ilk adımı olacağını belirten Başdeğirmen, şöyle dedi:

“Biz trafik projelerimizi 6 Ocak’ta sunduk.

ISPARTARAY ilk projemiz. Çok beğenildi. TCDD yetkilileri geldi, çalışmalara başladılar. İnşallah ISPARTARAY’ı yapıp, halkımıza ve öğrencilerimize 1 TL’den daha ucuza bir ulaşım imkanı sunacağız.

Hem öğrencilerimiz, hem idari personelimiz hem de akademisyenler bu sistemden faydalanacak. İşe kendi araçları ile gitmek zorunda kalmayacaklar. En lüks vagonları getireceğiz. İçinde internet hizmeti olan, bilgi ekranları olan. Klimalı sistem. Kışın sıcak, yazın serin.

ISPARTARAY, SDÜ ve ISUBÜ’den sonra OSB’ye, havalimanına ve Kara Havacılık Okulu’na kadar uzanacak. Bu proje bizim büyükşehir vizyonumuz. Büyükşehir ya da bütünşehire ilk adımı bu proje ile atıyoruz. Zamanla ilçelerimize kadar uzanacak.”

Son Güncelleme: 27.01.2019 13:57
Anahtar Kelimeler:
ıspartaTcddTrenıspartaray
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zor 2019-01-27 16:22:50

yapamazsın bunu. tutamayacağın sözler verme

Misafir Avatar
MHP İl Başkanlığı 3 ay önce @zor

bizim başkanımız yapamadı ama şükrü başkan yapar. mhp olarak tüm ıspartadan özür diliyoruz. 15 yılınız boşa geçti. ısparta geriye gitti. şükrü başkan gümbür gümbür geliyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ak Gençler 3 ay önce @zor

balaman yaptı, şükrü beyde yapar.yaşasın ak parti,yaşasın balaman dönemi,yaşasın şükrü beyin başkanlığındaki ak belediye,yaşasın ak masa

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
imkani yok 3 ay önce @zor

vaat etmeden once bir muhendise danismaliydi. cok bos vaat veriyor bu adam. secimde patlar. 2. bile olamaz gokmenoglu bunu gecer

Beğenmedim! (3)
Avatar
Isparta unutmaz! 2019-01-27 19:43:04

Ben 10 yıl istanbulda okudum okullarımı! 86, 96 yıllarında! 10 yıl boyunca Ispartadan Haydarpaşaya tirenle gidip geldim! Siz Bu kadar ünüvetsite talebesi, Askeri, yerli yabancı ziyâretçisi olan bir şehir olan Ispartayı; bırak hızlı tireni, kara tirene hasret bıraktınız! TC'nin bütün bölgelerine bölünmüş çok şeritli yollarla kaplanırken, siz Isparta Antalya arası 200km cik yeri bölünmüş çok şeritli yol yapamadınız! Erzuruma 2000 yataklı devlet hastanesi yapılırken , siz 1700 yataklı 3 tane devlet hastanesi olan Ispartamıza özel hastane yaptırıp, 3 tane devlet hastanesine kilit vurmanızı şehrimize yapılmış bir hizmet olarak görmüyorum. Bu özel şirketin menfeatinedir sadece!

Avatar
Halıkentli 2019-01-27 23:27:48

Yalandan kim ölmüş bir liraya mümkün değil yapamazsınız. Zaten İsparta ray hayal.İzmir trenin bile getiremediniz.Söz veriyorsunuz Ağası çıkmış hızlı tren müjdesi veriyor. Seçim zamanı koyunlar flüt çalıyorlar.

Avatar
yandı gülüm keten helva 2019-01-27 17:22:56

özel halk ötobüsleri tatile

Avatar
zeki 2019-01-27 19:46:24

ıspartaya deniz de getirecen mi

Avatar
bindiği dalı kesmek 2019-01-27 17:21:56

otobüsler yaya

Avatar
aloo 2019-01-28 10:01:37

pizza kola cips ilramlarıda olacak mı? pazarda maydonuz bile 1.5 tl

Avatar
Yalnız Kurt 2019-01-28 11:11:44

sayın başdeği̇rmen 10 yıl önce isparta halkı akp belediyeciliğini denedi. kurtulmanın şerefine deve kesti. vaatlerin tutarlı veya tutarsız bilemem. ama ısparta halkında size güvencek cesaret yok. yusuf içinde yolun sonu göründü. sanırım gökmenoğlu gözüküyor.

Misafir Avatar
hbv 3 ay önce @Yalnız Kurt

BENCEDE

Beğenmedim! (0)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi