haber32
banner77
11 Ocak 2019 Cuma 10:29
Ak Parti İlçe Adayları ne zaman açıklanacak?
haber32

Ak Parti Burdur'da ve bazı illerde ilçe ve belde adaylarını resmi kanallardan olmasada duyurdu, ancak Isparta'da henüz netleşmiş bir liste ortada yok.

Ak parti Isparta ilçe ve belde adaylarının hazırlıkları Ankarada sürüyor. İl Başkanı Osman Zabun Ak Parti Genel merkezinde, listenin bugün olmazsa haftasonu açıklanmasına kesin gözüyle bakılıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bekledikçe 2019-01-11 12:03:02

aynen belli ki sıkıntı var adayları açıklamaya çekiniyorlar bekletiyorlar madem müracaatları da uzatsaydınız ne diye 12 aralıkta sınırlandırdınız bakalım açıklandıktan sonra nasıl bir tepki olur veya olmaz bekleyip göreceğiz

Avatar
demedi demeyin 2019-01-11 12:00:13

ne kadar uzatılıyorsa bilin ki o kadar sıkıntı haberiniz olsun seçmen herşeyi biliyor artık

Misafir Avatar
Abbas 2 ay önce @demedi demeyin

ak masayı savunmayan balaman zamanından utanan insan ak partili olamaz.ne demek ak belediyeciliği savunmamak.rahmetlinin bir yamuğu olsaydı reisimiz onu bir daha aday yaparmıydı?dürüst olalım? yamulmayalım ?balaman kardeşimiz sapına kadar ak partili hak ve hukuk bilen,nadir başkanlarımızdan biridir.şükrü bey bu dönemi savunmalı ve gerekirse rahmetli adına ispartanın katılacağı bir mevlüt okutmalıdır.selam ile.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
maymuncuk hüsnü 2 ay önce @demedi demeyin

dün reyis ne kadar kızdı..! ne kadar kızdı.. - yalan üzerinden politika yapanlara - -istanbula ihanet edenlere - sahilleri betona çevirenlere - ormanları kesip ranta çevirenlere - yeşili katledenlere - i̇stanbulun silüetini bozanlara - - bunlar kimmiş diye merak ediyorum yardımcı olurmusunuz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vites nuri 2 ay önce @demedi demeyin

dün reyis ne kadar kızdı..! ne kadar kızdı..

- yalan üzerinden politika yapanlara
- -istanbula ihanet edenlere
- sahilleri betona çevirenlere
- ormanları kesip ranta çevirenlere
- yeşili katledenlere
- i̇stanbulun silüetini bozanlara
-
- bunlar kimmiş diye merak ediyorum yardımcı olurmusunuz sayın akkardaşlarım

Beğenmedim! (2)
Avatar
rondele bilal 2019-01-11 12:17:43

domatesin fiatını ne zaman açıklayacaksınız.verin bitsin verin bitsin verin bitsin dediniz.hiç bir sorun bitmedi.şimdide ormanlar denizler mahvoldu diyorsunuz.yahu 16 yıldır siz yapmadınız mı bunları ? hayret yahu zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar

Avatar
İlistir Kamil 2019-01-11 12:42:58

aman zamlı olmasın da

Avatar
Çilingir hüsnü 2019-01-11 14:01:29

dün reyis ne kadar kızdı..! ne kadar kızdı..

- yalan üzerinden politika yapanlara
- -istanbula ihanet edenlere
- sahilleri betona çevirenlere
- ormanları kesip ranta çevirenlere
- yeşili katledenlere
- i̇stanbulun silüetini bozanlara
-
- bunlar kimmiş diye merak ediyorum yardımcı olurmusunuz

Avatar
BUNU SAKIN UNUTMA 2019-01-11 13:58:43

bi̇ri̇leri̇ cumhur i̇tti̇fakini germeye çalişiyor böyle bi̇r polemi̇ği̇ ki̇m neden yapar ki̇me yarar tahmi̇n etmek zor deği̇l akp sen sen ol bu tuzağa düşme mhp ye tek laf etme mhp ni̇n doğru yerde doğru zamanda desteği̇ sayesi̇nde i̇kti̇dardasin senden beklenen sana yakişan bu noktada tek şey ah de vefali davranman ağnadin mi

Misafir Avatar
kelepir kemal 2 ay önce @BUNU SAKIN UNUTMA

len yorumcu ozaman el ele kol kola gi̇rseydi̇ni̇z seçi̇me.al gülüm ver gülüm oynayin o zaman.o zaman cümbür cemaat zi̇yaya patlatin oylari gi̇tsi̇n.şükrü mü i̇yi̇ yapacak zi̇ya mi yapacak.elbette zi̇ya yapar.eee o zaman ni̇ye ak partili gardaşlarımızı çıkardınız sahaya.sahada top oynarken rakip olur insan.gol atmayın denirmi.elvette voleyi çakacaksın golleri atacaksın.gol atmadan fitbol oynanmaz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yabancı 2 ay önce @BUNU SAKIN UNUTMA

helal sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. akıllı adamsın adam ğibi adamsın.

Beğenmedim! (5)
Avatar
SEÇMEN DİYOR Kİ 2019-01-11 14:04:02

adam gi̇bi̇ adam süleyman akintürk sütçüler i̇l genel mecli̇si̇ adayi i̇ki̇si̇nden bi̇ri̇di̇r yakişir ve i̇ş yapar faydali olur aday gösteri̇lmezse sürpri̇z karşilanacağini ve sikinti olabi̇leceği̇ni̇ düşünenlerdeni̇m

Avatar