haber32
banner77
18 Mayıs 2018 Cuma 10:05
"Anlat Hemşerim Dertleşelim" Bugün Isparta'da
haber32

İYİ Parti Genel Başkanlığı Mahalli İdareler ve Gençlik Kollarının başlattığı “ Anlat Hemşehrim Dertleşelim” projesi kapsamında Türkiye turuna çıkan parti otobüsü, bugün Isparta’da olacak.

Tarihi Bedesten’in yanında Saat:11.00 da halkla buluşacak olan otobüste parti yetkilileri Ispartalıların sorunlarını yerinde dinleyecek ve genel merkeze aktaracak.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hemşehri Anlatıyor. 2018-05-18 10:28:36

1. trafik kurallarına uyan çok az. 2.düğün konvoylarının korna gürültüleri 3. dirft midir nedir, kavşaklarda cirit atan sürücüler. 4. işık ihlalleri yapan motorlar 5. piskokular 6. başı boş dolaşan köpekler....

Avatar
mehmet 2018-05-18 11:26:37

hiçbir kaynağınız yokken 1 milyonluk otobüsleri her ildeki teşkilat için yer paralarını nereden buldunuz? burnumuza fetö kokusu gelmiyor değil ...

Misafir Avatar
fetöcü değilmiydi bunlar 4 ay önce @mehmet

ülkem ne hale geldi. devlet bahçeli adam gibi adam ...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
suriyeli 4 ay önce @mehmet

lağam kokusu ğeliyor.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Fetö Avcısı 2018-05-18 14:34:16

fetöcüler haydi mikrofon başına.anlatın dertlerinizi.

Misafir Avatar
EBUZER GIFARİ 4 ay önce @Fetö Avcısı

sayın @fetö avcısı fetöcü arıyorsan gırtlağana kadar fetö pisliğine batmış ne istedilerde vermedik diyen çomarlığını yaptığın adamlara bak...i̇yi̇ lerden fetöcü çıkmaz fetöcü diyen ispat etsin edemeyen şerefsizdir...eğer şerefin var sa ispat et. kuldan utanmaz Allah'tan korkmaz

Beğenmedim! (4)
Avatar
YAZ DOSTUM YAZ.... 2018-05-18 10:30:06

hemşehri̇ anlatiyor, ne güzelde yazmiş. helal olsun vAllaha.

Avatar
barbaros 2018-05-18 10:58:11

ülke üzerinde oynanan her türlü mali ve ekonomik durumun oyununa gelmemek gerekir yapılan tüm proje ve yapılacak tüm projeler için devam bu oyunlara gelmemek gerek ümmet için devlet için sağ duyunuzu kaybetmemeliyiz gurbet gurbet gezen biri olarak piyasalarda oynanan oyunlara gelip yapılan algılara kapılmayın ve yolumuza kaldığımız yerden devam diyorum

Misafir Avatar
EBUZER GIFARİ 4 ay önce @barbaros

sizin yandaş düzen bozulmasın diye daha fazla zulme katlanamayızzulüm ile abat olanın akıbeti berbat olur..

Beğenmedim! (2)
Avatar
ts 2018-05-18 13:00:17

mehmet adlı yorumcu av sezonu açılınca ava gidelim

Avatar
Ispartalı 2018-05-18 20:36:12

ne istediler de vermedik diyenler, gel artık bitsin bu hasret diye gözyaşı dökenler bugün koltuklarında yerli ve millicilik oynarken şeker fabrikalarını peşkeş çektiler. sn akşener fetöcüyse eğer i̇spat var mi ? çamur at i̇zi̇ kalsin. bu kul hakkina gi̇rmekti̇r. fetö elebaşiyla boy boy fotoğrafi olanlari da bi̇li̇yoruz. türki̇ye i̇yi̇ olacak Allahin i̇zni̇yle. bu arada dolar 4.50 olmuş ey vatandaş. fi̇li̇sti̇n fi̇li̇sti̇n di̇ye i̇srai̇le lanet okuyanlari ama mecli̇ste i̇srai̇l anlaşmalarinin i̇ptali̇ni̇ veto eden akpli̇leri̇ de çok i̇yi̇ bi̇li̇yoruz. uyan artik vatandaş, oyunu kullan. sandiklari terk etme. yasal hakkiniz var sandiklarda oy sayimini kontrol edi̇n. saygilar.

Misafir Avatar
suriyeli 4 ay önce @Ispartalı

oyumu kulandım cumhur ittifakında sayın recep teyıp erdoğana,vekil seçiminde de m.h.p sine iyimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,başka yol yok//////milliyetçi hareket partisi///////iyimi

Beğenmedim! (1)
Avatar
AK partili idim 2018-05-19 09:39:56

görüyorum ki haramzadeleri meral akşener korkusu sarmış,her zaman yaptığımız gibi yine bir kulp takarak suçlama yoluna gidiyoruz.bu defa fetöcü suçlaması tutmayacak,fetö denilen zibidinin asıl destekçisini hepimiz biliyoruz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi