haber32
banner77
20 Kasım 2018 Salı 12:23
CHP Isparta İl Müdüründen ilginç açıklama..
haber32

CHP Genel Müdürü Kemal Kılıçdaroğlu'nun Isparta İl Müdürü Olan Ahmet Kürkçü, Aday Başvurusu sona erdiği halde partisine 1 aday çıkmasını değerlendirmek yerine 10 başvuru alan Ak Parti'yi eleştirdi.

İl Müdürü Kürkçü yaptığı açıklamada “Ak Parti’nin aday adaylarını ateş böceğine benzetiyorum. Ateş böcekleri ışığa doğru koşarlar, ancak ışıkta yok olurlar” dedi.

Kaynak:
haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EGE 2018-11-20 12:44:43

haber 32 kafayi yedi̇n herhalde si̇yasi̇ ki̇mli̇ği̇ni̇ açiklada bi̇z bi̇leli̇m

Misafir Avatar
Aslan Kuzu 3 hafta önce @EGE

sayın ege, belli değil mi zaten siyasi kimliği. şükrücü bu arkadaşlar. amma velakin osman zabun geldiğinde ona da yakın temas kurarlar.

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatandaş 2018-11-20 12:31:39

il müdürüde ne yaa

Misafir Avatar
HİLTİ 3 hafta önce @vatandaş

yılmaz ........ ihraç edildi. temel paşa paşaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa olarak duruyor.paşamız,paşamız dir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yabancı 3 hafta önce @vatandaş

yani il başkanlığı kültürü yok demektir. zaten chp,çöp,ip,hdp,sp aynı kateğoride değerlendirilir .vatandaşın bilğisine sunulur.

Beğenmedim! (10)
Avatar
Ahmet Kürkçü 2018-11-20 14:41:04

i̇limizin seçilmiş tek il başkanıyım taraflı yazınızdan sahiplerinizin haberi yoktur. seçilmiş belediye başkanları nedensiz alınıyorsa ateş böceği hatalı mı.:?

Avatar
Hayret ettim 2018-11-20 13:28:14

Bilinen fıkraya dayanarak mı müdür yazıldı halk açıklama bekliyor :)

Misafir Avatar
TURAN 3 hafta önce @Hayret ettim

masasında marksın,stalini,leninin,komonist,marksist kitap okuyarak aydın olunmaz,eğitim olmayınca istersen 10000000000000000000000 tır. kitab oku fasa fiso

Beğenmedim! (2)
Avatar
MHPli 2018-11-20 16:57:13

Tam akp kalitesizliginde yapılmış bir haber ve üslup. Mide bulandiricisiniz

Misafir Avatar
TURAN 3 hafta önce @MHPli

senden m.h.p li̇ olmaz olamaz .en i̇yi̇si̇ m.h.p den uzak dur m.h.p yi̇ ki̇rletme

Beğenmedim! (3)
Avatar
EDEPSİZ 2018-11-20 19:04:05

Haber32, edepsiz birinden siyasi nezaket beklemiyorum.

Misafir Avatar
TURAN 3 hafta önce @EDEPSİZ

marksi̇stler kaçiyoooooooooooooooooooooooooooooooooooor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ali Cesur 2018-11-20 19:26:41

bbubu yazi yyayalyalayalakyalakayalakalyalakaliyalakalikyalakaliktyalakaliktayalakalikta sınırın olmadigini gosteriyor. yyayazyaziyazikyaziklyaziklayaziklaryaziklar olsun nokta kadar menfaat icin virgul kadar egilenlere .

Avatar
Demokrasi farkı, 2018-11-21 12:17:55

Eeee her parti akp gibi, her lider Erdoğan gibi demokrasi kültürüne sahip değil. Bu ceHApe böyle işte. Chp genel müdürünün halkın seçtiği basbakani, bir cok büyük sehir belediye baskanini gorevden alip yerine yenilerini atadigini unutmadik. Akp de bunlar olmaz, adaylarini ön secimle belirler, akp de secimle gelen secimle gider. Demokrasi budur iste. Haber 32 bunu gormus ve chp il muduru demis, helal olsun, namuslu, tafafsiz, onurlu habercilik dedigin budur. Alkisliyorum.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi