haber32
29 Ocak 2017 Pazar 21:05
Eski Köy Garajı Bölgesi'deki Esnaf'lar Kan Ağlıyor..
haber32
Isparta'da yapımı yılan hikayesine dönen ITKM, Isparta'nın yüreğine saplanan bir hançer gibi oldu adeta. Eski köy garajı diye bilinen mevkideki dükkanlar'ın kepenkleri sürekli kapalı duruyor.

Bu bölgeden geçerken insan kendini terkedilmiş bir şehirde hissediyor yada doğu'da terör nedeniyle kepenkleri kapatırılmış bir virane çarşıda hissediyor.

Bugünlerde yapılan ITKM inşaatındaki çalışmalar dükkan sahiplerini ve mahalle sakinlerini umutlandırdı. Bölgedeki tek istek ITKM'nin bir an önce aktifleşmesi ve çevresini cazibe merkezi haline yeniden kavuşturması olarak arzulanıyor. 
Yükleniyor...
Son Güncelleme: 29.01.2017 21:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Esnafmı Kaldı.? 2015-09-15 06:39:45

esnaflık niye öldü biliyonuzmu.? internet var artık. ayrıca o kaça bu kaça şu kaça sormak insanları yoruyor. kardeşim yaz üzerine fiyatını alan alır almayan almaz. 1 tl lik ürüne 10 tl diyor. sonrada başlıyorsun pazarlık yapmaya, yok kurtarmaz yok olmaz. esnaflık değilde, dürüstlük bitiyor diyelim. ayrıca ıtkm bitse bile bu dükkanlara faydası ne olaki.?

Avatar
Misafir32 2015-09-15 07:53:53

bu dükkanlarda duran esnaf falan yok. gereksiz yere cizre olayına prim veriyorsunuz. bu dükkanlarda duran esnafların hepsininde yeni köy garajı bölgesinde ve başka yerlerde dükkanları var. taşındılar. burasını da ıspartalıların klasikleşmiş fırsatçılığı malum ıtkm inşşatı bitince daha çok değerleneceği ümidiyle elde tutyorlar. kocaman bir yalaaaaaaaaaannn...

Avatar
Bojuware 201 2015-09-15 09:42:07

bazı denyolar esnfı tek kefede toplayıp hakaret etmiş. onlar değilmiydi kredi kartı zırt olunca cepte metelik kalmayınca mahallenin esnafına medet yaz diyen. 3 kuruş parası oluncada avm ye esnafa borcunu ödemeden koşan ahlaksızlar.

Avatar
pazar günü 2017-01-29 22:16:24

pazar günü kapalı dükkanları ve sokakta çift kale maç yapan inleri cinleri foto çekip haber yapma haber32. bu haber referandum öncesi ekonomiyi kötüleme anlamına gelir zaten sizin için hükümete de yakın değil diyorlar. yakın olmayan bazı meslekdaşlarınız kosgebin sıfır faizli kredisinden aldılar şimdilik ne hükümet karşıtı ne de yanlısı duruyorlar bakalım göreceğiz

Misafir Avatar
A.A. 2 ay önce @pazar günü

görende kosgeb sıfır faızlı kredısını butun esnaf aldı binlerce başvuruya 78 kişi hak kazandı hak kazanan kişilerinde bankadaki hesabı dolu olduğu için verilmiş bir avantaydı bu durumu yağlayıp güzelleştirip şu krizde devlet vatandaşın yanında imajı vermek çok güzel yersen tabi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bağrıyanık 2015-09-14 18:10:03

ısparta yanılgı içinde.ıtkm inşaatı,akp eli ile şehircilik yönünden yapılmış en büyük kötülüktür.

Avatar
yersiz 2015-09-14 16:10:52

benzetme cok gereksiz ! habercilikte son nokta !!!!

Avatar
memur 2015-09-15 06:26:49

milleti kazıklarken iyi acımıyorum bu esnafın çoğuna

Avatar
kimin eseri 2015-09-14 12:13:19

suya sabuna dokunun gari.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi