haber32
banner77
29 Ocak 2019 Salı 00:37
Günaydın ve Başdeğirmen'den karşılıklı açıklamalar..
haber32

Ak Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen ve Mhp Isparta Belediye Başkan Adayı Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın arasında günlerdir süregelen Otogar ve Üstgeçit polemiğinde dün her iki taraftanda açıklama geldi.

İşte o açıklamalar..

Son Güncelleme: 29.01.2019 01:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
alper tunga 2019-01-29 01:16:59

bir mhpli olarak put ve müze yapmaktan başka işi olmayan, gariban esnafın işyerini elinden alan trilyonlarca servete erişen birine oy vermek vAllahi billahi tAllahi günahtır haramdır

Avatar
fakir 2019-01-29 11:22:59

hiç olmassa kenevir üretimi için bir olunda ıspartaya bir katkınız olsun.ıspartalı çiftcileri örgütleyin 1 nisan son gün lütfen

Avatar
hak 2019-01-29 08:02:03

başdeğirmenin konuşmasının ne yi yanlış ki at gözlük vy kulaklarınız sağırma yandaş arkadaşlar..aynen dediği çıkmış yani...

Avatar
niyet 2019-01-29 09:12:07

yzg nin niyet pek hayırlı değil gb adam açıklamış .....

Avatar
HALE 2019-01-29 13:22:54

polemiğe girmeyin lütfennn, maddem hastanesinin orada o kadar kaza olduki herkes seyirci kaldi aramadigim merci kalmadi köy hizm.bile aradim,şükrü bey sizde dahilsiniz seyirci kalmada çocuğundan yaslisindan kazada öldü yazik ya ..çikmişlarda konuşuyorlar..hic mi görmediniz lafa gelince bol boll gundende olmak için tarzinizi değiştirin derim...

Avatar
sedar çeker 2019-01-29 14:51:33

yazıklar olsun yusuf ziya sana verdiğim oy haram olsun

Misafir Avatar
Yönünü güneşe dön ısparta 3 ay önce @sedar çeker

boşuna kavga etmeyin iyiler kazanacak, oyumuz gökmenoğluna

Beğenmedim! (2)
Avatar
izah 2019-01-29 08:04:09