haber32
banner77
11 Temmuz 2017 Salı 22:47
Günaydın ve Bilgiç arasında Sözlü tartışma
haber32

Isparta Belediye Başkanı Günaydın’ın dün akşam programda yaptığı bu açıklamalara TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç tepki gösterdi. 15 Temmuz etkinliğinde bir araya gelen iki isim arasında sözlü tartışma çıktı. 

Son Güncelleme: 12.07.2017 18:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hangisi isparta icin calisiyor? 2017-07-12 01:07:25

yzg sehitlikte nezaketini korumaya calisman taktire sayan. ayrica bütün sehirlerin vekilleri , sehirlerine hazineden daha fazla pay almak icin birbirleriyle yarisirken, bizimde bu vazfeyi yapmasi icin sectigimiz vekil aksine ispartabelediyesinin gayrimenkullerinin hazineye ücretsiz devredilmesi icin yzg lami yarisiyor!

Avatar
rast 2017-07-12 09:14:48

ya senin ki nedir? sen başkana ucuz siyasetçi diyorsun da senin yaptığın ne?bu konuyu niye kameralar önünde dile getirdin?niye başka birde konuşmadınız?yaptığın ucuz siyasetin daniskası.halıkent mahallesi seçimde bunun hesabını sorar diyorsun da ısparta lılar zaten her seçimde akp den hesap soruyor.

Avatar
Adil 2017-07-12 08:27:45

sayın vekil orası yeri değildi.yazık yazık.yzg olgunluğunu korumuş oyuna gelmemiş.

Avatar
Isparta halkı kimi seçeceğini bilir 2017-07-12 07:19:39

Halkın seçtiğine saygınız olsun ucuz siyaset yapma

Avatar
Halıkent sakini 2017-07-12 06:24:17

Bunun 2019 yerel seçimi var sayın Yusuf Ziya GÜNAYDIN. O zaman ne yüzle geleceksin Halıkentte.Burda sana oy çıkmaz bu okul yapılmazsa.İktidarda sana burdan vurmak için bu okulu yapmaz.Adamın dediği gibi okul arazisi için para istiyorsan yazıklar olsun sana.Halıkentli çocukları Sidre2000'e mahkum ettiniz.

Misafir Avatar
tabiki secimlerde degerlendirecegiz! 2 hafta önce @Halıkent sakini

baska sehirlerin vekilleri hazineden daha fazla pay getirmek icin sehirlerine birbirleriyle yarisirlar, bizim vekil ispartanin gayri menkullerini ücretsiz hazineye devri icin yzg la yarisiyor ! ayrica biz iktidari yerel belediyeleri güc kullanip vurmalari icin secmiyoruz. tam tersine belediyemizi destek olsun, genclerimize egitim is as, yol hastane hizmetleri getirsin diye seciyoruz!

Beğenmedim! (0)
Avatar
musa 2017-07-11 23:12:45

isparta halkı şunu başkanlıktan alsın artık yeter

Misafir Avatar
ak parti icin oy verdik , basarisindan ötürü degil 2 hafta önce @musa

tam tersine sirf ak partiye destek vermek icin sectigimiz vekil , hem belediyesiyle , hem halkiyla calisan vergi ödeyen ispartanin menfeatlarini koruyamamis, hazineden etkili bir hizmet ve pay getirememektedir ispartaya! ama artik ak parti memleket sevdalisi bir adayla karsimiza cikmazsa bundan sonra zor öyle körü körüne oy yok kimseye. ne kadar hizmet , o kadar oy.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÖĞRENCİSDÜ 2017-07-12 15:14:17