haber32
banner77
07 Şubat 2018 Çarşamba 12:59
Isparta Belediyesi petrol istasyonun ihalesi yapıldı
haber32

Isparta Belediyesi’nin Antalya Yolu üzerinde bulunan akaryakıt istasyonu 10 yıllığına kiraya verildi.

Isparta Belediyesi’nin Gülevler Mahallesi Antalya Yolu üzerinde bulunan akaryakıt istasyonu 10 yıllığına kiraya verilmesi amacıyla ihalesi gerçekleştirdi. Açık artırma usulüyle gerçekleştirilen ihaleye 3 firma katıldı.

Belediye Encümeni Toplantı Salonunda gerçekleştirilen ihale yıllık 650 bin TL+ KDV olarak 10 yıllığına yapıldı. Açık artırma sonrasında Oktay Petrol yıllık 870 bin 100 TL+KDV ile ihaleyi aldı.

2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu hükmünce açık artırma usulüyle gerçekleştirilen ihale komisyonca yapılacak son incelemelerin ardından kesinleşecek.

haber32
Son Güncelleme: 07.02.2018 13:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bedava 2018-02-07 19:21:37

Bedavaya verilmiş. Bence araştırılmalı....

Misafir Avatar
bedava imiş 10 ay önce @Bedava

ihale usulü la parayı basan alır.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hüseyin 10 ay önce @Bedava

sen alsaydın o zaman

Beğenmedim! (2)
Avatar
kötü 2018-02-07 19:26:17

bır zamanlar kaşık catal kampanyası vardı,kampanyayı tamamladım hediye istedim nerden aldıysan ora gıt dedi.la yakıt aldım senden kampanya tamamlandı. işine gelirse dedi.o gün bu gün 1 kere aldım arac yolda kaladı daha gitmedim.

Misafir Avatar
geyranlı 10 ay önce @kötü

çok eskiden vardı öyle . ben 3 4 tane porselen tabak almıştım.sen de yanlışlık olmuş

Beğenmedim! (1)
Avatar
huzurlu 2018-02-07 20:34:23

huzurlu ne zaman

Avatar