haber32
banner77
11 Mayıs 2017 Perşembe 10:57
Isparta'da Vatandaşların köpek korkusu
haber32

Isparta'da son günlerde kent merkezinde köpek sayının artması halkı ve esnafları çileden çıkardı. Başıboş köpekler, toplu halde kent merkezine gelerek, vatandaşların
vatandaşların üzerine giderek tehlike saçan köpeklerin gözü hiçbir şeyi görmüyor.

Köpeklerin bazılarının kısırlaştırıldığı ama bazılarının da sokak köpeği olduğu objektiflerden kaçmadı.

Şehir merkezinde kucağında küçük bir köpeğini gezdiren bir bayan ise köpeklerin saldırısına uğradı.

Küçük köpeği gören köpek sürüsü, bayanın üzerine yürüyünce imdada da çevredeki esnaflar yetişti. Vatandaşlar, başı boş gezen bu köpeklerle ilgili yetkilileri göreve davet ettiler. Vatandaşlar, "Ara sokaklardaki tehlike çarşıya sıçradı. Sokak köpekleri gruplar halinde kent merkezinde geziyorlar Ufak çocuklarımız var. Köpekler bazı vatandaşlara saldırdı.

Bu konuya yetkililerin el atmasını istiyoruz" dedi.
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yurttaş 2017-05-11 11:46:09

ne istiyorsunuz bu canlardan? öldürürlerse sevinecekmisiniz?

Misafir Avatar
sokak hayvanları 6 ay önce @yurttaş

gerekirse öldürülmeli yoksa gereken yapılır.

Beğenmedim! (18)
Avatar
köpeksever 2017-05-11 11:32:02

açıkmış hayvancağızlar

Avatar
ab 2017-05-11 11:37:54

belediyeye defalarca bildirmemize rağmen çünür mahelesindeki toki evlerinin oralarda 30-40 köpek sürü halinde geziyor. i̇llaki birinin canının yanması mı gerekli ey belediye yetkilileri

Misafir Avatar
AB 6 ay önce @ab

yurttaş yanliş yere yazmişsin :)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurttas 6 ay önce @ab

kına yak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Asdf 2017-05-11 16:01:44

Acaba insanlar napıyor da o hayvanlar saldiriyo ben hiç durduk yere birini ısıran köpek görmedim hem siz sokakta geziceksinizde o canlar nerde yasiycak belediyeye bı dilekçede bu bilinçsiz insanları toplatmak için yazılmalı bence

Avatar
Davraz Sakini 2017-05-11 11:46:19

geçenlerde bimere yazdım. davraz mahallesi aqua parkta bulunan başıboş köpeklerin dışarı çıkıp saldırdıkları ile ilgili belediye bizim yetkimiz yok diye cevap verdi.
oysa ki http://www.isparta.bel.tr/bilgiler.aspx?bid=1 belediyenin resmi internet sitesinde zabıtanın görev ve yetkileri başlıklı linkte; "hayvan zabıtası görevi de zabıta müdürlüğü bünyesinde 1 veteriner hekim ile birlikte yürütülmekte ve aynı zamanda 1 adet de hayvan toplama ekibi şehir merkezinde hayvan toplama görevi yerine getirmektedir." yazılmaktadır.
"görevi ihmal" iddiasıyla suç duyurusunda bulunmaktan başka çarem kalmıyor gibi

Avatar
Davraz Sakini 2017-05-11 11:49:06

belediye oy zamanı oy istemeye gelince çıkıp elime mikrofonu alıp avazım çıktığı kadar elimdeki belgelerle bangır bangır bağırmazsam adam değilim.
alamadı gitti bu zabıta müdürünü görevden.

Avatar
fıkrası bile var 2017-05-11 14:55:35

belediye başıboş hayvanları kısırlaştırıyor korkmayın ....yani en fazla ısırır hayvanlar daha fazlasını yapamazlar

Misafir Avatar
e 6 ay önce @fıkrası bile var

veya kovalar saldırır iğne yersiniz bir şey olmaz

Beğenmedim! (3)
Avatar
ISHAYKO 2017-05-11 20:38:37

Kaç kere uyarmamıza rağmen yalan haber yapılmaya devam ediyor gazetecilik araştırma demek değil midir habercilik bu mudur 5199. Kanunu araştırmadan yalan haberler yapılıyor sanılıyor ki köpekleri barınağa toplayacaklar ilgili kanuna göre kısırlaştırma ve aşılana işlemlerinden sonra köpekler alındıkları yere bırakılır 20 yıl önceden kalma zihniyet ile ne güncel nede araştırmacı olabilirsiniz böyle haber anlayışı olmaz madem bilmiyorsunuz ve araştırmakta istemiyorsunuz bari ilgili kişilere sorun. Ayrıca hiç bir saldırı olmamasına rağmen bu şekilde yazılıp insanları korkuya ve endişeye sevk ediyorlar bir kaç ay öncede konuyla ilgili bir çok yanlış haber yapıldı internetten alınan görsel ile köpek saldırmış gibi gösterildi bizler gönüllüler olarak sürekli beslemelerdeyiz ve hiç bir hayvan saldırısına uğramadık 50 tane köpeğin içine girdiğimiz zamanlar oluyor hepsi sevgiye muhtaç ve karınları aç bunları yazacağınıza düşman ve saldırgan bir tavırla yalan ve yanıltıcı haber yapıyorsunuz burada biliyoruz ki konu köpekler değil ondan daha çok siyaset yapılıyor masum hayvanları bile siyasetinize alet etmekten utanmıyorsunuz biz bunu görüyoruz yalan haberler ile nereye kadar gidebileceksiniz insanlar size haberci gözü ile bakmıyor bunu bilmenizi isteriz. http://www.haber32.com.tr/isparta/isparta-da-vatandaslarin-kopek-korkusu-h100027.html

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi