haber32
banner77
16 Aralık 2018 Pazar 15:12
Isparta Davrazspor
haber32

Isparta Davrazspor, bugün kendi saha ve seyircisi önünde Didim Belediyespor ile karşılaşıyor.

Maç başladı.

Isparta Davrazspor maçın 1. dakikasında Fatih'in golüyle 1-0 öne geçti.

Maçın 21. dakikasında temsilcimiz Isparta Davrazspor Gökhan Koç'un golüyle 2-0 öne geçti.

Tesilcimiz Isparta Davrazspor karşılaşmanın 26. dakikasında Furkan'la 3-0 öne geçti.

Isparta Davrazspor 40. dakikada farkı 4'e çıkardı. 4-0

Maçta ilk yarı sona erdi.

Maçın 57. dakikasında İlyas'ın golüyle 5-0 oldu.

Maçın 85. dakikasında temsilcimiz durumu 6-0 a getirdi.

Maç sona erdi.

haber32
Son Güncelleme: 16.12.2018 17:02
Anahtar Kelimeler:
ıspartaDavrazDidimspor
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ALİ RIZA 2018-12-16 17:46:55

teknik direktör hakkını veriyor helal olsun

Avatar
Furkan 2018-12-16 15:18:19

Davrazspor bu yıl bekleneni vermeye devam edecek Yürüüüü beee kim tutarrrr biziiii

Avatar
Amigo Orhan 2018-12-16 15:19:36

Herkesten destek bekliyoruz sadece izlemekle olmaz

Avatar
Hergele Ahmet 2018-12-16 23:35:05

bugün maçta bazı kişilerin ziya günaydın diye alkış tutması ayıp olmuştur.spora siyaseti eğer bilerek bulaştırıyorlar ise ;binsinlerki oy kaybettiler .elbette belediye başkanı milletin parası ile ısparta sporu desteklemek zorunda.kendi şahsi servetinden mi veriyor.bugün stadda kendini bilmez kişiler ziya günaydını alkışlayarak ve slogan atarak kaybetmişlerdir.ısparta spora emeği geçen ali bolat başkana,hakan hocaya ve futbolculara teşekkürler alkışlar

Misafir Avatar
efendi32 1 ay önce @Hergele Ahmet

yorumunuza katılıyorum..ama bir sorum var bu başka bir siyasi partinin adayı konusunda da yapılmış olsaydı aynı tepkiyi verir miydiniz?eğer bu konuda da samimi iseniz takdiri hakediyor sunuz bilin istedim!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Haldun 2018-12-16 15:17:13

Bu yıl bizim yılımız

Avatar