haber32
banner77
02 Aralık 2016 Cuma 07:36
Iyaşpark Bulvar geliyor
haber32
Iyaş Yönetim Kurulu Üyesi Süleyman Dağlı, İstanbul yolu üzerinde kapanan Kipa’nın yerine Iyaşpark Bulvar AVM açılacağını belirterek, açılışın Ocak ayının sonuna doğru gerçekleştirileceğini duyurdu.

Kapanan KİPA’nın yerini satın alan Iyaş, burada Iyaşpark Bulvar AVM açmaya hazırlanıyor. AVM içerisindeki tadilat devam ederken, Iyaş Yönetim Kurulu Üyesi Süleyman Dağlı, buranın Ocak ayının sonlarına doğru açılacağını duyurdu. Dağlı “ Burası ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Çok yakın bir zamanda açmayı düşünüyoruz. Bazı gecikmeler oldu ama bu işin doğasında var. Ocak ayının sonuna doğru açmayı düşünüyoruz. Isparta’mıza hediyemiz olsun. Isparta’mız daha güzel şeylere layık. Bu gül kokan şehir daha iyilerine layık olacaktır. Proje sahasında yaptığımız çalışmalarda uluslararası bir şirket olan Köfteci Yusuf var. Antalya’da çok güzel inşaat malzemeleri satan banyo şirketi var. Bunun yanında çocuk oyun alanı var. Onun dışında küçük çapta Fast Food dükkânları var. Şu anda çalışmalarımızın sonuna geldik. Marketimiz de var” dedi.
Son Güncelleme: 02.12.2016 07:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yokk artık 2016-12-02 07:38:44

Gıtmıycez! Avm lerın kölesi olanlar düşünsün! Ekonomi boyle marketlerle kalkınmaz! Ancak daha da batarsınız! Uretım yapın uretım!

Avatar
Yurttaş 2016-12-02 08:15:22

Tüketim ekonomisine yeni bir katkı.

Avatar
keşke gelen gideni aratmasa 2016-12-02 08:39:50

kipa yı arttırıyorsunuz park sıkıntısı yoktu mesela bir araç lastiği bile satamıyorlar sözde adı avm ıyaşın yeniliğe ve artan ihtiyaca göre kendini yenilemesi daha zengin çeşitlere yönelmesi gerek

Avatar
Önce üretim 2016-12-02 09:00:18

Once fabrikalar is yerleri yapinki millet para kazansin sonra harcasin centrum garden bile sinek avliyor hazir parayla nere kadar anca yeseniz icseniz ...... z üretim icin care bulun tuketim icin degil

Avatar
Alper 2016-12-02 10:13:03

Köfteci Yusuf gelirse gerçekten Harika olur. Isparta ekonomisine büyük katkı sağlar.

Avatar
tutmaz abı uzak 2016-12-02 11:30:51

tutmaz uzak tuzak .Bıze orjın urun ucuz ürün lazım..Mıgros olsa belkı ...Migros bır misyon..ay içi kampanyaları iyi..pahalı olsada kampanya ile düşücü..İyaş en pahalı , kuru kampanya yapıyor.Araba 5 kişiyi sevındırı..vergisni ödeyemeyecek bırın çıkarsa vah.3..dördüncü ve uzak olacak zor abı..yusuf tanımam ne köftesi ki ..dünya imiş

Avatar
Mete 2016-12-02 12:33:29

Outlet ve teşhir ürünleri satış yeri olmayacakmıydı

Avatar
Vay vay vay.. 2016-12-02 14:21:30

Bahattin varken süt dökmüş kediydiniz,yeni yönetimi takmiyormusun açiklama yapiyosun.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi