haber32
banner77
03 Aralık 2018 Pazartesi 21:04
İyi Parti’de Adaylar Belli oldu
haber32

İYİ Parti’nin Mersin, Isparta, Afyon, Niğde adayları belli oldu

İYİ Parti’de sıcak gelişmeler yaşanıyor. Edinilen son bilgilere göre, Mersin, Afyon, Isparta ve Niğde adayları belli oldu.

İYİ Parti’nin Mersin, Isparta, Afyon, Niğde adayları belli oldu

Yerel seçimler için geri sayım sürerken, İYİ Parti’de sıcak gelişmeler yaşanıyor. Yeniçağ’ın edindiği son bilgilere göre, Mersin, Afyon, Isparta ve Niğde Belediye başkan adayları belli oldu.

Adayların yarın partinin grup toplantısında önce Genel Başkan Meral Akşener tarafından kamuoyu ile paylaşılması bekleniyor.

İşte o isimler:
 
İYİ Parti Mersin Büyükşehir Belediye Başkan adayı: Burhanettin Kocamaz

İYİ Parti Afyon Belediye Başkan adayı: Dr. Mahmut Koçak (AKP’den 2007 yılında “Parti yolsuzluk yapıyor” dediği için ihraç edildi.)

İYİ Parti Isparta Belediye Başkan adayı: Baro Başkanı Gökmen Gökmenoğlu

İYİ Parti Niğde Belediye Başkan adayı: Mümin İnan (MHP eski Belediye Başkanı ve 2007-2011 Niğde Milletvekili)

haber32
Son Güncelleme: 03.12.2018 21:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YANDAŞ 2018-12-03 22:35:41

Hayırlı olsun.

Avatar
öğrenemeyeceksin 2018-12-04 08:32:00

böyle bir haber metni olmaz yav tek kelime ile mükemmel ama az daha yazsaydın baştaki aynı cümleyi

Avatar
YUSUF ZİYA GÜNAYDIN 2018-12-03 23:09:23

açik ara kazanir yusuf ziya günaydin

Misafir Avatar
LOLO 1 hafta önce @YUSUF ZİYA GÜNAYDIN

ya m.h.p,yada akp li̇ olsun i̇sterse çamurdan olsun yeterki̇,marksi̇st olmasin

Beğenmedim! (2)
Avatar
komunist 2018-12-04 05:07:38

secimi bi kere de komunist parti kazansin

Avatar
ne ne ne 2018-12-04 08:20:14

avukatsa vermem defolsun gitsin

Misafir Avatar
LOLO 1 hafta önce @ne ne ne

aynen katiliyorum. avakadolara ğüveni̇lmez .% 90 marksi̇st yeti̇şi̇yorlar.yada ki̇mli̇kleri̇ni̇n arkasina saklaniyorlar beni̇mde alerji̇m vardir..

Beğenmedim! (2)
Avatar
MURAT 2018-12-04 09:10:34

diğer adaylari tanimam ama,mersin ve isparta tam isabet olmuş

Avatar
akoğlan 2018-12-04 10:38:44

yazık oldu ziya yine 5 yıl daha devam gözüküyor gerçekten anlık verilmiş bir karar olmuş...gitti 5 yıl daha....

Misafir Avatar
LOLO 1 hafta önce @akoğlan

yeterki̇ chp,i̇p,sp,hdp li̇ olmasin .

Beğenmedim! (2)
Avatar
murat 2018-12-04 09:12:47

gökmenoğlu chp den yüz bulamadı iyi partiye yamandı.iyi partinin şansını yoketti

Misafir Avatar
LOLO 1 hafta önce @murat

chp ile,ip,sp,hdp,arsında ne fark var hepsi ya kızıl,yada yeşil komonist,marksist değiller'mi.atatürkün arkasına saklan'mı yorlarmı.

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi