haber32
banner77
05 Ağustos 2017 Cumartesi 23:02
Kafede Silahlı Kavga: 2 Ölü, 1 Yaralı
haber32

ISPARTA'da bir kafenin mülk sahibi Hasan Özkan, tartıştığı işletmecisi İsmail Turan ile akrabası Erdoğan Gümüş'ü tabancayla vurup öldürdü, Turan'ın oğlunu da ağır yaraladı. Polis tarafından gözaltına alınan Özkan, kafe çalışanları ve ölenlerin yakınları tarafından linç edilmek istendi.

Olay, dün gece yarısı sıralarında Bahçelievler Mahallesi'nde meydana geldi. Özel bir kafenin mülk sahibi Hasan Özkan ile kafeyi işleten kiracısı İsmail Turan, oğlu Muhammet Ali ve akrabaları Erdoğan Gümüş arasında henüz bilinmeyen nedenle tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Hasan Özkan, yanındaki tabancayla İsmail Turan ve oğlu Muhammet Ali ile Erdoğan Gümüş'e kurşun yağdırdı.

İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. 3 yaralı, ambulansla çevredeki hastanelere götürüldü. Tedaviye alınan yaralılardan İsmail Turan ile Erdoğan Gümüş, doktorların tüm çabasına karşın kurtarılamadı. Muhammet Ali Turan'ın ise sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu belirtildi.

Olayın ardından gözaltına alınan Hasan Özkan, kafe çalışanları ve işletmeci İsmail Turan'ın akrabaları tarafından linç edilmek istendi. Polis tarafından uzaklaştırılan Hasan Özkan'ın emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edileceği belirtildi.
 


Isparta'da Kafede Silahlı Kavga: 2 Ölü, 1 Yaralı paylaşan: haberler

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yurt yapılmalı 2017-08-05 23:30:32

bahçelievler, anadolu, modern evler mahalleleri öğrenci merkezine döndü millet evini yıkıp apart kafe yaptırmaya başladı acilen yurt projesine tekrar başlanıp bu mahallelerdeki öğrenci yükünü azaltmak lazım yoksa para yüzünden esnaf ve ev sahipleri böyle kendilerini vurmaya devam edecektir

Avatar
fakir 2017-08-06 00:11:42

yaşanacak şehirler arasında ilk sıralarda yer alan ıspartayı emniyet sınıfta bırakıyor.polis teşkilatı kendine bir bakmalı.hatalarını görmeli öz eleştiri yapmalı.

Misafir Avatar
vatandaş 4 ay önce @fakir

bu konunun polisle ne ilgisi var suçlamak yerine anlamaya çalışın lütfen... polis nereden bilsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2017-08-06 14:07:51

Çok ama çok yurt yapılmalı.Ev dükkan sahipleri Ispartalıları para kudurtuyor.Isparta da 1000 lira ev kirası mı olur el insaf.Hiçmi vicdan yok bu mülk sahiplerinde.Kiracı sömürülecek sağılacak hayvanmıdır.Mülk delisi olmuş
gözü dönmüş hepinizin ey Ispartalı zenginler.Kira artışlarına bir yaptırım getirin ey hükümet yetkilileri.

Avatar
ah ısparta ah 2017-08-05 23:26:01

fuhuş önde sahtekarlık önde yalancılık önde uyuşturucu önde.... ne oldu sana dinini yaşayan ısparta ne oldu? ortalık çıplak karı kız dolu.

Avatar
Çıplak karı kızdan sana ne müslüman? 2017-08-06 18:20:08

Çıplak karı kızdan sana ne müslüman? Gözüne mukayet ol seytana uyma, becerebilir misiniz uckur düşkünleri?

Misafir Avatar
Başına bela geldimi görürüm seni 4 ay önce @Çıplak karı kızdan sana ne müslüman?

O zaman müslümanlığı hatırlarsın

Beğenmedim! (5)
Avatar
Hasan 2017-08-06 12:47:50

muhammed'in sağlık durumu iyi, kolundan yaralı, saldırgan ise tabancayla değil pompalı tüfek ve yanında getirdiği yüzlerce fişek ile kafeye baskın yaptı, tartışma falan yok direkt olarak öldürmek amaçlı saldırı var.

Avatar
Gülkentli 2017-08-06 10:45:47

Acaba belediye başkanı bu haberi okurken hiç yüreği sızlamışmıdır. Uygulamış olduğunuzimar yüzünden Üç liralık yerler otuzliraya kiralanmak zorunda kalıyor. Yakında aynı olaylar apart sahipleriyle öğrenciler, ev sahipleriyle kiracılar arasında devam edecektir bu pahalılıkta ama olsun bizim SAAT KULEMİZ var nasıl olsa..

Misafir Avatar
Aaaa 4 ay önce @Gülkentli

Saat kulesine laf yok. Heykeller tartışılmaz bile. Ak parti yine yanlış aday çıkarsın yusuf yine başkan

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hasan 2017-08-06 06:49:34

Tabancayla vurulmadı pompalı tüfek oglu agır yaralı degil sıyriklar var kolunda

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi