haber32
banner77
07 Kasım 2018 Çarşamba 22:49
Kararı Genel merkez verecek
haber32

İL VE İLÇE BAŞKANLARIYLA İLGİLİ KARARI GENEL MERKEZ VERECEK

Ak Parti’de belediye başkan adayı olacak il ve ilçe başkanlarıyla ilgili karar Ak Parti Genel Merkezi’nce verilecek.

İl ve ilçe başkanları Belediye Başkanlığı için aday adaylığı müracaatı yapmayacak.

Adaylıklarına ilişkin karar en geç 1 Aralık’a kadar verilecek.

Aday yapılacak il ve ilçe başkanlarının istifası istenecek..

haber32
Son Güncelleme: 08.11.2018 11:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Avşaroğlu 2018-11-08 09:16:27

ilımlı ve beyefendi tavırları ile biz şükrü başdeğirmen diyoruz.rijit olmayan davranışları,tecrübesi ve fiziksel yapısı da bunu göstermektedir.öz ispartalı olması ve hiç bir yolsuzluğunun bulunmaması nedeni ile başdeğirmen aday olursa biz mhp li bir aile olarak şükrü başdeğirmeni destekleyeceğiz.

Misafir Avatar
VATANDA 1 hafta önce @Avşaroğlu

o zaman mhp'den aday olsun. biz ak parti̇ye manken aramiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fizikçi 1 hafta önce @Avşaroğlu

Fiziği düzgün ŞB’yi eve götür her gün izle. Pazardan meyve alıyor sanki. Tipe bakıp belediye başkanı mı seçilecek. Ismarlama yorumcu seniiiii

Beğenmedim! (1)
Avatar
Reisçi 2018-11-08 10:02:33

yok canım kararı sen mi verecektin sanki elbette kararı reis verir sıkıntı yok şükrü başdeğirmen ile gümbür gümbür geliyor ak parti

Misafir Avatar
Vatandaş 1 hafta önce @Reisçi

re,i̇s çok i̇yi̇ bi̇li̇yor şb abi̇ni̇ merak etme rei̇s teşki̇latin i̇stemedi̇ği̇ adami aday etmez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Öz Ispartalı 1 hafta önce @Reisçi

Bu partide sana yer yok Şükrü NAŞdeğirmen. Hadi NAŞ...

Beğenmedim! (0)
Avatar
gülcü 2018-11-08 11:19:50

şükrü başdeğirmen olamasın inşAllah o kadar lükse ailece doyuramayız evelAllah
Allah i̇yi insanlar mazlumun halinden anlayacak insan getirsin başımıza

Avatar
çandırlı 2018-11-08 12:38:10

geliyor başdeğirmen geliyor ..yakışır.her düğünede geliyor.ölümede..

Avatar
esnaf 2018-11-08 13:25:07

ısparta ak parti adayı sayın osman zabun' dur. her kes bir yere yazsın, sayın editör sende bir yere yaz. adayların hepside birbirinden değerli ama karar verilmiştir. ısparta için biline

Avatar
AK Dava 2018-11-08 14:34:13

AK Parti bir dava ve değerler hareketidir. Dava ile parti ile alakası olmayan zenginler kulübü başkanı olan zat ne vakit Ak Partili olmuş. 15 Temmuz’da nerede imiş? Baronların adamının bu partide işi yok!!! Davaya emek veren Osman Zabun isabetlidir.

Avatar
aksuluuuuu 2018-11-08 10:24:16

ne yüzle aday adayısın akbay milleti birbirine kızıştırıp aday değilim ona buna aday l destek verelim şimdi çıkıp adayım deee utannn bee

Avatar
Vatandaş 2018-11-08 12:02:41

değerli, vefalı insanları harcadınız. şimdi çırpınıp durun bakalım.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi