haber32
banner77
07 Mart 2018 Çarşamba 17:00
Müjdeyi Said Yüce Verdi..
haber32

Yıllardır bölgenin kanayan yarası haline gelen Kızıldağ ve Beyşehir milli park alanlarında bulunan tarım ve yerleşim alanlarından 172 bin dekar milli parklardan çıkarıldı.

Konuyla ilgili müjdeyi Ak Parti Isparta Milletvekili Said Yüce sosyal medya hesabından şöyle duyurdu;

Isparta ve Konya milletvekilleri olarak Kızıldağ ve Beyşehir milli park alanlarında; tarım ve yerleşim alanlarından 172 bin dekar alanın milli park alanı dışına çıkarılarak insanların hayatlarını kolaylaştıracak düzenlemeleri Orman Bakanlığı bürokratlarıyla konuştuk.

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaSaidYüce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Barış 2018-03-07 17:46:09

aman Allahım, biz bu hale nasıl geldik? sevgili peygamberimiz "yarın öleceğini de bilsen ağaç dik" demiş. biz ağaç dikmeyi, ormana sahip çıkmayı unuttuk, şimdi ormanlarımızı, milli parklarımızı beton yığını olsun diye imara açınca seviniyoruz. müjde diye haber yapıyoruz. Allahım aklımızı sen koru.

Avatar
yunus akça 2018-03-07 17:58:55

172 bin hektar yağmaya ayrıldı demek

Avatar
Millet ne derdinde??? Vekilimiz ne derdinde acaba??? 2018-03-07 18:28:20

Acaba hangi şirketlere peşkeş çekilecek!
Millet ektikleri pancarın ve pancar fabrikalarının derdine düşmüş!!! Ama hiç bir zaman kendini vekil seçenlerin dertlerini duymayan vekilin bu mesele gene umrunda değil!!! Halbuki Erzurum Akp vekilleri çoktan bu işin peşine düşmüş Erzurumdaki şeker fabrikası için pozitif ayrımcılık yapılıp özelleştirilmesin girişimindeler!!! Bütün şehir hastaneleri özel şirketler tarafından kat kat maliyetle yapılıp işletilirken; Erzurum vekilleri Erzuruma 1200 yataklı şehirhastanesindede pozitif ayrımcılık yapılarak bizzat sağlıkbakanlığımız tarafından yaptırıp işletileceği gibi!!! Bizim vekilde nereleri daha özelleştirebiliriz derdinde!!! Ama müstehak bize, her seferinde genede vekil seçiyoruzya şahsını!!!

Avatar
Barış 2018-03-07 23:48:05

ülkemizdeki son dere kuruduğunda, son ağaç kesildiğinde akp betonun yenmeyeceğini anlayacak. ( saadet partisi genel başkanı temel karamollaoğlu)

Avatar
Millet ne derdinde??? Vekilimiz ne derdinde acaba??? 2018-03-07 18:34:18

Erzurum vekilleri Erzuruma pozitif ayrımcılık yapılsın Erzurum şekerfabrikası özelleşmesin diye çalışırken!!! Bizim vekil Ispartada özelleştirilecek dağ taş , göl ne var bunları özelleştirmenin derdinde!!! Niye genede vekil seiyoruz kendisini anlıyabilmiş değilim.

Avatar
Bu ne biçim müjdedir 2018-03-07 18:44:08

Bele müjdemi olur ya??? Bizim Erzurum vekilleri özelleştirmenin önine geçmek için çalişirler, sizin vekil özelleşmenin önini açmak için çalişir AllahAllah bi gendinize gelin.

Avatar
Müjde kim için!!! 2018-03-08 12:13:31

Millet ve ülke için olmadığı kesin!!! Hangi şirket , hangi sermaye gruplarına verdi müjdeyi!!!

Avatar
Mehmet Çakıl 2018-03-09 23:47:53

göller bölgesi̇ hiç bu kadar sahip kalmamıştı. mermerciler bir yandan, ilaç atıkları bir yandan, rantçılar bir yandan....yazık!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32