haber32
banner77
01 Kasım 2006 Çarşamba 09:04
OKULLARDA SUÇ ARTTI
haber32

Emniyet Müdür A. Kemal Seyhan, asayiş konusunda okullarda işlenen olayların arttığını belirterek öğrencilerin suçun ne olduğunu bilmediklerini vurguladı.

    Isparta merkezde toplam 43 öğrencinin olaya karıştığını belirten Seyhan, okullarda işlenen olay sayısını şöyle dile getirdi. Yedişehitler İlköğretim Okulunda 8, Ticaret Meslek Lisesinde 11, Gülkent Lisesinde 6, Kız Meslek Lisesinde 15, Halıkent Lisesinde 10 Gülistan Lisesinde 11, Endüstri Meslek Lisesinde 11 olay meydana geldiğini tespit ettiklerini açıkladı.

    Okulların bilgisayar deposu haline geldiğini dile getiren Seyhan, 18 okulda bekçi bulunduğunu fakat 19 okulda da bekçinin bulunmadığını aktardı. Seyhan, kafelere düzenli denetimlerin yapıldığını söyledi. Seyhan, “Mevzuata göre hareket etmeyen Kafelere 194 defa işlem yapıldı.” dedi.

YeniExpress

haber32
Son Güncelleme: 01.11.2006 09:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hakkı 2006-11-01 13:51:00

Acizlenmeye kimsenin hakkı yok Önce aile ne kadar cocukla ilğilendi bakalım.Dersaneye yolladı TAMAM -Çocuga oyun zamanı bırakmadı-oKUMA Kapasitesi varmı demedi-Çocuğum yorulur diye sportif faliyetlere göndermedi-Otobüse binince büyük var ayaga kalk demedi-İş adamı gibi son teknoloji telefon verdi-giymedi giydirdi-YEMEDİ yedirdi -Enerjisini boşaltacak alan bırakmadı Vs Gelelim Eğitim sistemimize Cocuğu aldı Öğretiyorum diye EĞİTMEDİ her şeyi kitaptan veriyorum sandı veremedi.Eğitimcileri seçemedi.Bilimsel araştıma yaptırmadı.Beden derslerinde yormadı.yedi içti eğitilmedi.

Avatar
halk 2012-09-02 13:32:13

belediye başkanı olsun.

Avatar
ıspartalı 2012-09-02 13:42:02

her kes yamaz bunu.helal olsun

Avatar
gazetecilik yapın 2012-09-02 15:37:20

sayın haber 32 editörleri bu görüntüleri de mi eğiredir belediye başkanı talimatıyla geldi?

Avatar
şaban 2012-09-02 16:49:07

bu haberi de mi eğirdir belediye başkanı koydurttu siteye

Avatar
MURAT ÇATLI 2012-09-02 17:50:05

ARİF HOCAYA BAĞILIYA YAPMIŞ OLDUGU HİZMEDTEN DOLAYI SONSUZ TEŞEKÜR EDERİZ SAYGILAR.....

Avatar
kardeşim 2012-09-03 07:17:19

Kim ulan bu adam??????

Avatar
zalım ahmetin oğlu hüseyin 2012-09-03 14:13:06

zamanında dolandırıcılık yapan birini neden bukadar yüceltiyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi