haber32
banner77
01 Haziran 2018 Cuma 22:36
Recep Özel, Senirkent teşkilatının iftarına katıldı
haber32

Ak Parti Milletvekili Adayı Recep Özel, YSK’daki çalışmalarını tamamlayıp seçim bölgesine döndü. Akşam saatlerinde Senirkent’e gelen Özel, AK Parti teşkilatının iftar yemeğine katıldı.

Son Güncelleme: 01.06.2018 23:46
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bilge 2018-06-01 23:39:40

mhp ye verilecek her oy, bilgiç ve özel e gidecek. zaten işleri garanti gibi. mhp nin mv çıkarması mümkün değil. ancak biraz daha gayret ederse gökgözü belki gönderebilirler.

Misafir Avatar
suriyeli 1 yıl önce @bilge

cumhur i̇ttfakinda oylar erdoğana veki̇l oylamasinda oylar m.h.p ye sen mi̇lleti̇ enayi̇mi̇ saniyorsun. algi yapma aklini kendi̇ne sakla.

Beğenmedim! (3)
Avatar
mehape ve akepe 2018-06-02 05:49:08

ikisine de oy yok

Avatar
bilge 2018-06-01 23:40:47

birbaşka değişle mhp li kardeşler, direk akp ye oy verseler daha anlamlı olacak sanki.

Avatar
ak parti secim calismasina 2018-06-02 05:53:16

gidicem diyip hanimi kandiriyorum. sonra karilarla fingirdesmeye gidiyorum. helal sana ak parti

Misafir Avatar
çomar 1 yıl önce @ak parti secim calismasina

amına godumun çomarı seni

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yapamaz 1 yıl önce @ak parti secim calismasina

öyle bir şey yaparsa yıkarım dünyayı onun başına

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sikine saglik aslanim 1 yıl önce @ak parti secim calismasina

ayni seyi karin sana yapsaydi buralara yazar miydin acaba?

Beğenmedim! (0)
Avatar
kül yutmaz AKPATİLİ/* KEÇİBORLU 2018-06-02 12:49:41

recep özel her dai̇m aday olursa ıspartalı, kaybeder veya aday olmazsa kayıp ortalıkta görünmez. uyanik menfa

Misafir Avatar
AKSEVDALI 1 yıl önce @kül yutmaz AKPATİLİ/* KEÇİBORLU

valla ne yapalim akparti̇de recep özeli̇ isitip isitip önümüze koyuyor bi̇zde biktik ama yi̇ne oy vermem.

Beğenmedim! (2)
Avatar
bilge 2018-06-02 13:28:00

suriyeli her yerinden cehalet aktığı belli. tutturmuşsunuz bir algı. okuman yazman varsa biraz araştır. yoksa çamur atma

Misafir Avatar
suriyeli 1 yıl önce @bilge

100 oyumuz vardiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir. %100 m.h.p ye

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi