haber32
banner77
05 Şubat 2019 Salı 11:23
Sav'daki Kanalizasyon Kapatılıyor
haber32

Isparta - Uzun yıllardır Sav Kasabası, Vatan, Ayazmana, Halıkent Mahalleleri ve Galericiler Sitesi bölgesinde ağır kokuya neden olan Isparta açık kanalizasyonunun kapatılması için çalışmalar başladı.

 Isparta Belediyesi ve Sav Belediyesinin yıllar sonra birlikte adım atması neticesinde dün ilk kazma vuruldu.

Açıktan akan kanalizasyonun kapatılması hedefleniyor.

Son Güncelleme: 05.02.2019 12:40
Anahtar Kelimeler:
KanalizasyonSavısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Savlı 2019-02-05 12:32:01

Oy uğruna altın kaplama bile yaptırırlar üstüne. Şimdiye kadar nerede idiniz diye adama sormazlarmı? 10. yılın sonunda akıllarına gelivermiş... Günaydın efendi hakikaten günaydın ama av sezonu kapanıyor be yakında...

Avatar
ÖZ SAVLI 2019-02-05 12:53:36

sayın yusuf başkan koku ile ilgili daha önceden ne diyordu? "koku bizim arıtmadan değil, deri organizeden geliyor" demek ki birileri kokunun arıtmadan geldiğini kendisine izah etmiş. belki kalkıp geldi koltuğundan ve kanal boyunca o missss kokuyu ciğerlerine kadar çekti ve öyle ikna oldu. demek ki koku senden geliyor başkan. onun için kanalı yer altına almak istiyorsun. bu da olumlu bir gelişme. ama isparta da oturan savlılar oy versin istiyorsan o çok geç artık.

Misafir Avatar
Houstonlu salak 2 hafta önce @ÖZ SAVLI

günaydın günaydınnnnnnnnnnnnnn.şimdiye kadar aklınız nerdeydi.gökmen bey dedikten sonra mı harekete geçiyorsunuz.son çırpınışlar.

Beğenmedim! (5)
Avatar
efe32 2019-02-05 12:31:55

yusuf beyi cidden tebrik etmek istiyorum secim calismasi nasil yapilir cok iyi biliyor.ama bu halk artik gözünü acti.bunca sene nerdeydin türkü cigirtmakla baskanlik olmuyor halka hizmet istiyor ,her köyde bir senlik icin harcanan para nekadar ve bu parayla nekadar hizmet yapilirdi aciklarmisiniz

Avatar
Kadriye 2019-02-05 13:15:43

eyyy seçim, ey sandık, ey koltuk, ey makam sen nelere kadirsin.

Avatar
savlı 2019-02-05 16:11:39

başkanlarımızdan Allah razi olsun..er veya geç yapiliyor.

Avatar
mudo 2019-02-05 16:14:27

Aferin günaydın aferin şimdiye kadar neredeydin kaç yıldır kokudan rahatsız olduk ama Isparta halkı seçim de kararını verecek İşin bu kez zor

Avatar