haber32
banner77
06 Şubat 2019 Çarşamba 12:16
Sosyal konutu Ak Parti belediyesi yapar 
haber32

Söz veriyoruz  sosyal konutu yapacağız

AK Parti Belediye Başkan Adayı  Şükrü Başdeğirmen, Isparta’da sosyal konutu ancak AK Parti Belediyeciliğinin yapabileceğini  belirterek ‘Söz veriyoruz' Isparta’da evi olmayan dar gelirliye, emekliye, esnafı konut sahibi yapacağız’ dedi.

AK Parti Belediye Başkan Adayı  Şükrü Başdeğirmen, Yedişehitler’de Yeşilköylüler Derneği’nde vatandaşlara hitap etti.  Isparta trafiğini  rahatlatmak için ISPARTARAY, trambüs hattı, 4 köprülü kavşak ve alternatif yollar yapacaklarını belirten Başdeğirmen, “Bunlar yapıldıktan sonra trafik sorunun aşıyoruz. Kaymakkapı ve Mimar Sinan caddesiyle de ilgili  düzenlemeleri önümüzdeki açıklayacağımız projeler içerisinde sizlere anlatacağız” dedi. 

BAŞDEĞİRMEN’DEN KONUT SÖZÜ 
Isparta’da  vatandaşın toplu konut beklentisine çözümü ancak AK Parti belediyesinin sunabileceği vurgusu yapan Başdeğirmen,” Son olarak Isparta’da  soysa konut AK Parti belediyesi döneminde üretilmiş. Onun öncesindeki dönemde yok. Ondan sonraki 10 yılda da yok. Sosyal konut üretmek AK Parti Belediyeciliğiyle olur.   Söz veriyoruz. Isparta’da evi olmayan dar gelirliye, emekliye, esnafı konut sahibi yapacağız’ dedi.   

KİMSEYE SATAŞACAK KİMSEYLE KAVGA EDECEK DEĞİLİZ HİZMET ETMEYE GELİYORUZ
Yaşlı vatandaşlar için kreş yapılacağını aktaran Başdeğirmen, “Yaşlılarımızla ilgili emanet edebileceğiniz yer yok. Çocukları evinden ayrılamıyor. Yaşlılarımızın birkaç gün ağırlanacağı ya da günübirlik bırakabileceğiniz kreş yapıyoruz. İş başa düşünce önemini anlıyorsunuz.  Damgacı sokağın tamamını devletin desteğiyle yeniliyoruz. Nasıl destek isteyeceğimizi de biliyoruz.

Üç vekilimizle birlikte belediyeyi de alarak Ankara’da güçlü şekilde destek alabilecek kabiliyetimiz var.

 Isparta’yı yerelde ve genel iktidarda ayın masada buluşturabilirsek geri kaldığımız hizmetlerin hepsi alınır.

Biz  ne yapacağız, ne hizmet edeceğiz onu anlatıyoruz.  Değişim  benim göreve gelmemle şahsımla ilgili değil değişim iktidarın görev gelmesiyle başlayacaktır. Asıl hizmet bizim hizmet alacağımız yerdeki gücümüzle alakalı.Şahsi düşüncelerle hareket edersek bu şehrimize bir kazanç getirmez. Ben değil biz diyebilirsek her şeyin en güzeline kavuşuruz. Ben bugüne kadar Isparta’ya hizmete eden tüm belediye başkanlarımıza teşekkür ediyorum. Tabiki diğer adaylar da gelecek onlar da yapacaklarını anlatacaklardır. Kimsenin oyu kimsenin cebinde değil.  

Biz kimsenin geçmişiyle, geleceğiyle ona iftira atarak, buna sataşarak, kavga etmek, laf yetiştirmek durumunda değiliz. Biz sizlerin vereceği oyların size hizmet olarak geri döneceğini söylüyoruz” diye konuştu

Son Güncelleme: 06.02.2019 12:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
... 2019-02-06 15:16:19

vekillere kaldıysak yandık desenize.

Misafir Avatar
esnaf 2 hafta önce @...

la kardeş siteyi keraneye çevirdin ağzını yüzünü sikerim senin kavat

Beğenmedim! (4)
Avatar
ısparta telefoncusu 2019-02-06 15:00:09

yalnız baskanım o vekiller siz olmayınca ankara'dan ne istesek vermeyecekler mi ?

Misafir Avatar
dattiri düttürü 2 hafta önce @ısparta telefoncusu

en biz, bize fatiha bilmezler,ırkçılar diyenlere oy moy vermeyiz.gidin işinize.sizin mkyk üyeniz orhan miroğlu hdp nin oylarını alacağız dedi.gidin hdp den oy toplayın.yettiniz gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dattirik kısa donlu vatandaş 2 hafta önce @ısparta telefoncusu

valilik otoparkı şaldır şaldır akıyor.kime ihale ettin kaç lirası gitti memleketin onun hesabını ver ziya.otoparkı bile yapamayan adam bir şey yapamaz.gök kubbe nasıl göçtü,zararı kim ödedi.? ilkokul çocuklarına verdiğin hediyelerin parasını kim öde di ? açıkla bilelim bildirelim ? i̇mara açılan yerlerden hangi akrayayı talükat yer aldı konuşunnnnnnnnnnnnn?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
fıttırık adam 2 hafta önce @ısparta telefoncusu

valilik otoparkı şaldır şaldır akıyor.kime ihale ettin kaç lirası gitti memleketin onun hesabını ver ziya.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Testere metin 2 hafta önce @ısparta telefoncusu

ziya haşgeş edip,çapıdını çıkardı.bir bindir artık şükrü abeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.kısa partolandan girdi celal emmi den çıktı.şu imara açılan yerlerden kimler yer almış bir açıkla gariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2019-02-06 17:41:56

Sayın Şükrü adaylıktan çekilecekmiş, çekilmese ne olacak! 5 ortaktan 4 fetöden içerde olan birine zaten oy vermez bu millet!

Avatar
Millet 2019-02-06 17:46:08

İttifak doğrultusunda, anket sonuçlarına göre davranılıp Şükrü adaylıktan çekiliyormuş! Zaten olması gereken bu! Ama zararın neresinden dönülürse o kardır! Pensilvanyadan getirdikleri takke tesbih reklamlarını yapanlar, cumhur ittifakı aleyhine çıkacak bir sonucun hesabını ne millete nede Reise veremezler!!! Ak parti dışından aday getirip ak partiye dayatmakla, cumhur ittifakına en önemli olanda ak partinin kuyusunu kazmanıza izin vermez bu millet!

Avatar
ıspartalıgenç 2019-02-06 13:41:39

şükrü başkanım Allahın izniyle sizinle ısparta daha güzel belediye. siz olmayacak yapılamayacak vaatler vermiyorsunuz ıspartaya hak ettiği değeri vereceğinizede gönülden inanıyorum ...

Avatar
Vehpi 2019-02-06 15:22:05

reyis sölemiş, bahçeli günaydını adaylıktan çekecekmiş, hadi işin iş.

Misafir Avatar
gerçekvehbi 2 hafta önce @Vehpi

ısmarlama anket şirketi çok merak etme sen. biz Allahın izniyle sandıkta çok anket şirketi göndük yine gömeceğiz. burayada yazıyorum % 47 nin üzerinde oyla şükrü başkanı başkan yapacağız .

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
gerçekvehbi 2 hafta önce @Vehpi

ismini açık yazda kim olduğunu bilelim öyle karalama yazılar hoş yazılar değil. bizi bilen biliyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ak gençlik 2019-02-06 17:40:26

Anketlerde Yusuf Ziya birinci, ak partili olarak bizimde oylarımız Yusuf Ziya'ya! Zaten ittifak geriye gündemde !!! Seni ak parti dışından aday gösterttirende artık hesap veremiyeceği sona seninle yürüyeceğini zaten zannetmiyoruz!

Avatar
söz 2019-02-06 13:56:16

başdeğirmen söz verdi mi yapar yapamayacağı bir şeyin altını atmaz evel Allah..toki için yer lazım buda belediyeyle oluyor v şükrü başdeğirmen belediye başkanı olunca ısparta değişecek diğer şehirler gb olacak..bütün sorunlar çözülecek malesef mhp nin d bir tane vekili yok...menderes türel gb gerci yzg onu da beyenmez ama türel in yaptıklarını yapacaktır...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi