haber32
banner77
12 Mart 2019 Salı 16:03
Zabun: İyi ki Şükrü Başdeğirmen Ak Parti'nin Belediye Başkan Adayı
haber32

Belediye Başkanı Günaydın’ın Emre Mahallesi’nde AK Parti aleyhine konuştuğunu öğrendiğini belirten Zabun, “Recep Tayyip Erdoğan’ın yol arkadaşı ve il Başkanı olmaktan, AK Parti’nin il Başkanı olmaktan onur ve şeref duyuyorum. İyi ki Şükrü Başdeğirmen partimizin belediye başkan Adayı oldu. Şükrü Başdeğirmen’in adayımız olmasından onur ve gurur duyuyorum” dedi.

Son Güncelleme: 12.03.2019 16:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
komutan 2019-03-13 09:03:56

sen önce insanlarla diyoloğ kurmayı öğren insanların karşısına nasıl giyinilip çıkılacağını öğren yalakalığıda bırak azıcık inandırıcı ol

Misafir Avatar
varlık kuyruğundaki cumhurcu 1 hafta önce @komutan

pkk ve kürt bayrağı açmayı serbest bıraktık diye kim dedi,haburda davul zurnayı kim çaldı,çadır mahkemelerindeki türk bayraığını kim indirdi,pkk terör örgütü değildir diyen orhan miroğlu ak partide ne iş yapar,diyarbakır meydanında katil aponun mektubunu okutan ki,şivan perver denen vatan hainini protokole oturtup,barzaniye kırmızı halı serip bunlara kardeşim diyeni söyle bakem,milliyetçiliği kim ayaklarının altına aldı,havaalanlarına kürt bayrağını kim diktirdi,açılımda terörisleri görmemezlikten gelen kim,teröriste gerilla diyen kim bunları söyle sonra konuşalım olur mu ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
bozkurt 2019-03-12 20:36:07

sen kendin olamayınca kendini öyle avut şükrü beyde sizde havanızı alacaksınız inşAllah...

Avatar
biri 2019-03-12 18:40:22

bu ne şimdi?

Avatar
Diyosunda 2019-03-12 22:19:00

Madem öyleydi niçin aday olmaya çalıştın!

Avatar
sor soruyu al cevabı 2019-03-13 10:03:39

pkk ve kürt bayrağı açmayı serbest bıraktık diye kim dedi,haburda davul zurnayı kim çaldı,çadır mahkemelerindeki türk bayraığını kim indirdi,pkk terör örgütü değildir diyen orhan miroğlu ak partide ne iş yapar,diyarbakır meydanında katil aponun mektubunu okutan ki,şivan perver denen vatan hainini protokole oturtup,barzaniye kırmızı halı serip bunlara kardeşim diyeni söyle bakem,milliyetçiliği kim ayaklarının altına aldı,havaalanlarına kürt bayrağını kim diktirdi,açılımda terörisleri görmemezlikten gelen kim,teröriste gerilla diyen kim bunları söyle sonra konuşalım olur mu ?

Misafir Avatar
VATANDAŞ 6 gün önce @sor soruyu al cevabı

kadrolu muhalif sen papağan gibi aynı şeyleri 31 mart'tan sonra da tekrarlayabilecek misin bakalım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
şahin 2019-03-12 20:27:57

sen şükrü başkana zarar veriyorsun

Avatar