15 Eylül 2016 Perşembe 06:20
​Abiler Milli Eğitim'den, Ablalar ise Diyanet'ten çıkıyor!
haber32
İnsan nisyan ile malül…

15 Temmuz gününü ve başarılı olduğu takdirde neler olabileceğini çok çabuk unutan Ak Partili vekil ve il başkanlarının FETÖ ile mücadeleyi gevşetmesi haliyle halktan büyük tepki alıyor. 

Her ne kadar görevden almaların önüne Ak Partili vekil ve il başkanları takoz oluyorsa da görevden alınan kurumlara göre FETÖ’cü dağılımı, dikkat çekici veriler ortaya koydu.

Görevden alınan FETÖ’cüler ile ilgili ciddi bir bilimsel çalışma yapılmasa da şu ana kadar görevden alınan ve gözaltında tutulan abi ve ve ablaların profiline bakıldığında çoğunlukla abi imamların Milli Eğitim ve Üniversite personeli arasından, ablaların ise Diyanet’e bağlı Kur’an Kursu Öğreticileri arasından çıktığı görülüyor. 

Diğer kurumlar ile özel sektör iş adamlarında bulunan abi ve ablaların çoğunlukla kendi kurumlarıyla ilgili liderlik yaptığı dikkat çekiyor. 

Milli Eğitim Bakanlığı’nda çalışan abi imamlar ile Diyanet’te çalışan Kur’an Kursu Öğreticilerinin abla olarak çoğunlukta olmasının nedeninin ise almış oldukları eğitimin sonucu olarak iletişim becerilerinden ileri düzeyde olmaları, örgütlenme ve grubu sevk etme konusunda gerekli bilgi ve donanımına sahip olmaları ile halk üzerinde etki uyandırma becerilerinin olduğu dikkat çekiyor. 

Bu nedenle adam kurtarma operasyonlarının çoğunlukla Milli Eğitim, Üniversite ve Diyanet üzerinden yoğunlaştığı görülüyor. 

Bir nokta da siyasetin de yoğun etkileşim nedeniyle bu üç kurumun baskısı altında şekillendiği ve karşılıklı menfaat duyguları ile dün verilen desteğin minnetiyle bu gün koruma kollama güdülerinin devreye girdiği inkar edilmez bir gerçek. 

Bu konuda olayların tesirinde kalmayan, dostlukların din ve vatan sevgisinin önüne geçmediği Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Binali Yıldırım ile İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun etki altında kalan vekilleri uyarması ve gelişen gündemin altında kalan vekil ve il başkanlarını olması gerektiği yönde sevk etmesi önemli…
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2016-09-15 09:26:58

Bunlara kananlarda akp den çıkıyor.

Avatar
Durmak yok yola devam 2016-09-15 09:44:13

Aynen. Kurumlardaki fetö temizliğini tatminkar bulmuyorum. AK Partiye oy vermiş bir vatandaş olarak AK Parti Isparta İl Teşkilatının meseleye daha duyarlı ve çözümsel yaklaşmasını bekliyorum.

Avatar
Ne zaman 2016-09-15 10:46:50

İbicioglunu ispartanin ve üniversitenin başına bela eden grupta yer alan gizli paralelciler yeni rektör İ. H. CARIKCI ve Sedat AKTAN ne zaman alınacak ey yetkililer...

Avatar
KKÖ´YE VERILMIS ÖRGÜTÜN MORALINI TOPARLAMA GÖREVI! 2016-09-15 11:09:16

Diyanette temizlik kaplumbaga gibi yavas! Bastan beri söylüyoruz! Diyanette Özellikle FETÖCÜ kkö Hanimlar 90 lardan itibaren HIZLA YAYILDILAR DIYANETTE! Bütün kkö Hanimlar irdelenmeli; arastirilmali bütün iliskileri, hem kendi cocuklarini fetö kurumlarina gönderdiler, hem akraba ve cevrelerini o kurumlara yönlendirdiler ! Sonucta milletin cocuklarinin degil tamaminin beyni bunlara emanet edilmis senelerdir!!! Bunlar icin milatt falanda olmamali! Cünkü bunlar bu isin üstadlari yani ustalari !!!!

Avatar
TESEKKÜRLER HABER32 2016-09-15 11:29:24

UZUN ZAMANDIR YAPILAN EN DOGRU TESBITLERI BARINDIRAN HABER YAYIMLADIGINIZ ICIN! 1990 LI YILLARDAN ITIBAREN FETÖ ABLALARI KKÖ ALANINDA ALANEN YAYILDILAR DIYANETTE! VE O YILLARDAN ITIBAREN SIRF KENDILERINDEN OLANLARA KADRO HAKKI TANIDILAR BU ALANDA! ONDAN ÖNCE SINSI SINSI 1990´LI YILLARDAN SONRA ALANEN ! AKRABALARININ, KENDILERININ VE CEVRELERININ COCUKLARINI FETÖ EGITIM KURUMLARINA YÖNLENDIRME USTALARIDA SIMDILERDE TAKIYYE USTALARIDA VE KIRIZ YÖNETIMI USTALARIDA ABI VE ABLALARDIR!!

Avatar
Yalvaçlı 2016-09-15 11:34:39

Bu akp zaten cemaatler partisi Bu parti yüzünden batı unutuldu cemaatler pkk azdı.benim ülkemde işsiz vatan severler varken 3 milyon suriyeli her ay maaş alıyor. Bunlar türk halkını unuttu.nereye yatırım yapıyorsa ordan oy beklesin

Avatar
CUMHUR VATANDAS! 2016-09-15 13:03:33

FETÖ KONUSUNDA CUMHURBASKANIMIZIN YANINDA SAMIMIYETLE DURMADILAR ! BU ÖRGÜTLE CESITLI ILISKILER ICERISINDE OLANLAR; BU TEMIZLIGIN HAKKIYLA YAPILMASININ ÖNÜNE GECMIYE CALISACAKLARINI BILDIGI ICIN CUMHUR BASKANIMIZ " NEREYE KADAR GIDERSE SONUNA KADAR GIDILECEGI" SÖZÜNÜ VERMISTIR CUMHURUNA ! ALLAH YARDIMCISI OLSUN CUMHURBASKANIMIZIN BU KONUDA!

Avatar
ÖRGÜTÜN EN ÖNEMI ÖZELLIGI! 2016-09-15 13:12:50

MUHSIN YAZICIOGLUNU ARAMAMA KURTARMAMA CALISMASI YAPANLAR ; SIMDIDE FETÖ TARAMAMA VE TEMIZLEMEME YAPMIYA CALISACAKLARDIR! FETÖ KUTSAL YOLDA ALLAHIN SECILMIS KULARI OLARAK KENDILERINI GÖRÜP ; MENZILE ULASMAK ICIN YOLLARDAKI HERTÜRLÜ ENGELI HER SEKILDE BERTARAF ETMENIN MUBAH OLDUGUNA KATI BIR SEKILDE INANDIKLARI ICIN , HEDEFLERINDEN ASLA VAZGECMEZ BU TAKIYYECI SINSI ÖRGÜT! BU SEBEBLE BÜTÜN ÖRGÜTLERDEN TEHLIKELIDIR BULUNDUKLARI YERIN VE ZAMANIN RENGINE DÖNÜSEBILEN BUKALAMUN ÖRGÜTTÜR!

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32