haber32
banner77
01 Nisan 2019 Pazartesi 04:38
Başdeğirmen'den Isparta Halkına Teşekkür Mesajı
haber32

Bizlere oy veren vermeyen herkesin Belediye Başkanı olacağız.

Şehrimizi #HepBeraberIspartayız diyerek birlikte yöneteceğiz.

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen Tüm Isparta Halkına Teşekkür ediyor.

Son Güncelleme: 01.04.2019 04:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SANAYİ ESNAF 2019-04-01 08:54:42

gerçek anket böyle yapılır.hayirli olsun ispartam .başkanimiza başarilar dileriz.

Misafir Avatar
Aysun 3 hafta önce @SANAYİ ESNAF

seçimden sonra görev kusuru ve kamu zararı nedeni ile araştırma yapılması ve bunlar tek tek ortaya konup sorumlularına karşı davalar açılmalı ve yetimin yoksulun hakkı yiyenlerden sorulmalıdır.bu hesap sorulmaz ise değişen bir şey olmaz.ona göre

Beğenmedim! (3)
Avatar
Vatandaş 2019-04-01 09:23:59

millet ziyadan bıkmıştı zaten.

Avatar
Türk 2019-04-01 08:58:47

ıspartaya yazık oldu ilimiz çok şey kaybedecek a llah belasını versin siyasetinizin burda siyaset kazanmamalıydı...yazık olacak kazanılmış degerlerimize ...hepsi satılacak yok pahasına....

Avatar
İnşallah 2019-04-01 08:30:05

bakalım günaydın ispartaya demiryolu ulaşımı sağlayamadı siz ne yapacaksınız ispartanın ulaşım sorununu çözebilecekmişsiniz tramvay sistemi kurabilecekmisiniz şehir içi trafik sorununu çözebilecekmişsiniz

Avatar
hayırlı olsun 2019-04-01 08:58:08

artık yeni bi dönem başlamıştır sayın başkanım. unutmamak gerekir ki bu seçim 2023 e kadar bi daha olmayacak inşAllah. vizyonunu geniş tut 2023 e kadar uçur ıspartayı.

Avatar
mhp 2019-04-01 09:38:56

ak parti sadece zonguldaka ve ıspartaya çalışmış heralde mhpden akpye geçen tek il zonguldakta çalışmayan yolları köstebek yuvası bırakan chp kaybetti normal ıspartada ne oldu acaba işAllah ziya başkan aratmaz kendini

Misafir Avatar
1500 işçi 3 hafta önce @mhp

birde zonguldağa 1500 maden işçisi alındı kamu işçisi 6000 tl maaş 5 ikramiyeli

Beğenmedim! (2)
Avatar
halıkente fiber 2019-04-01 10:24:24

halıkente fiber gelicekmi

Avatar