haber32
banner77
03 Nisan 2019 Çarşamba 15:58
Isparta Belediyesinden Basın Açıklaması
haber32

Basın açıklaması

Isparta’mızda yayın yapmakta olan bazı medya kuruluşlarında yer alan ‘Şükrü Başdeğirmen ilk talimatını verdi’ başlığı ile kamuoyuna servis edilen ve haberin içeriğinde “Başdeğirmen belediye özel kalem biriminde çalışanlara haber göndererek, ‘sizin bu birimde çalışmanızı istemiyorum istediğiniz bir birime geçebilirsiniz’” yönündeki haber gerçeği yansıtmamaktadır. 

31 Mart Mahalli İdareler seçimleri sonrasında seçmenin tercihi ile Isparta Belediye Başkanlığına seçilen Sayın Şükrü Başdeğirmen’in henüz mazbatasını almadığı, başkanlık görevine başlamadığı, dolayısıyla bizlere böyle bir talimatının söz konusu olmadığı hususunu kamuoyunun bilgisine saygıyla sunarız. 


                Recep ERDEM
            Personelden Sorumlu
Isparta Belediye Başkan Yardımcısı

Son Güncelleme: 03.04.2019 16:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vedat türk 2019-04-03 16:51:34

Bir MHP li olarak Şükrü beyi seçimden sonraki konuşmalarından dolayı tebrik ettim sayın Şükrü bey bu yorumu okursanız şayet size sözüm olsun 5 sene sonraki seçimlerde oyum net size olacaktır Allah’ımın izniyle

Misafir Avatar
bekleyin geliyoruz 3 ay önce @Vedat türk

seçimden sonra görev kusuru ve kamu zararı nedeni ile araştırma yapılması ve bunlar tek tek ortaya konup sorumlularına karşı davalar açılmalı ve yetimin yoksulun hakkı yiyenlerden sorulmalıdır.görevi gereği imara yer açıp.buradan cukka ve avanta alanlardan,şahsi seçim harcamalarını belediye kasasından yapanlardan,yamuk ihaleler ile cebellezi alanlardan hesap sor başkan.yetimin hakkını yemek nasıl oluyormuş görsünler.burunlarından fitil fitil gelsin ve gece gündüz uyuyamasınlar.bekliyoruz şükrü başkanım

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ender bal 2019-04-03 16:42:38

Çok merak ediyorum hangi haber sitesi yaptı acaba bu şekilde bir haberi ;) gerçi merak etmeye gerek Yok seçim boyunca Şükrü başkanın haberlerine yer vermeyen ve seçildiği haldede Şükrü başkanı isdemeyen kaç tane haber sitesi varki..? Herkes biliyor..

Misafir Avatar
Vatandaş 3 ay önce @Ender bal

bomba patladı :))

Beğenmedim! (1)
Avatar
Çağrı candan 2019-04-03 16:50:06

Bu haberi okuyan herkes kimin Şükrü başkana düşmanlık kiminde Yusuf Ziya’ya yağdanlık yaptığını anlamayacak kadar salak değil...Hatta videolara bile konu oldu Yalakaaaa yalakaaaa diye kesin izlemişlerdir o yalakalar hadi şimdide Şükrü başkanı yalayın

Avatar
Bahadır Akyüz 2019-04-03 16:46:57

Ispartada sadece bu seçinde değil yıllardır hangi haber sitesinin yalakalık yaptığını 7den 70 e herkes zaten biliyor ama yalakalık bu başkana sökmez yandaş haber sitesiiiiii az kaldı patlamana... Onlar kendilerini biliyor okurlar bu yorumlarıda şimdi

Avatar
Recep Öz 2019-04-03 16:48:28

Ne yaparlarsa yapsınlar bu seçimlerde Şükrü beye oylarda etkili olamadılar onlar zannettilerki biz haberlerde Yusuf Ziya haberleriyle milleti kandırırız Ne olduuuuu Hem siz hem başkanınız patladımı..?

Avatar
Dilaver dinç 2019-04-03 16:44:58

Burdan Şükrü başkanın lehine tek haber yapmayan ve şuandada bilerek ve isdeyerek Şükrü başkanı kötü lanse etmek isdeyen tek bir haber sitesi var oda kim biliyomusunuz çok yakında patlatacak bi site ;) Anlayan Anladiiiiii

Avatar
Şadi 2019-04-03 17:06:42

belediye kadrolarında önemli değişiklikler olur kesin, umarım kimsenin ekmeği ile oynamazlar

Avatar
!!! 2019-04-04 10:26:49

titre recep... titreeeeeeeeee :))))

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi