Pazarlama ve iş dünyasından vizyoner liderleri bir araya getiren ve 22-25 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilmesi planlanan yıllık Global Marketing Summit etkinliğinde bize katılın. Zirve, küresel pazarlama ve iş dünyasının etkili isimleriyle anlamlı diyaloglar kurarak işbirliğini ve çığır açan fikir alışverişini teşvik etmek için eşsiz bir fırsat sunuyor.

Bu yılki zirvede etkili girişimciler, seçkin CEO'lar ve Türkiye'nin hareketli pazarlama ve iletişim sektörünün önde gelen isimleri yer alacaktır. Ayrıca, geleceğe yönelik görüş ve vizyonlarını paylaşmak üzere bir araya gelen düşünce liderlerini, akademisyenleri ve aktivistleri de ağırlıyor olacak.

Geçen yılki Sürdürülebilir İş, Sürdürülebilir Dünya temasının yarattığı ivme üzerine inşa edilen 2024 zirvesi, çevre dostu markalaşma ve pazarlama stratejilerinin geleceğini daha da derinlemesine incelemeyi amaçlıyor. Geçen yılki tartışmalar, sürdürülebilir iş uygulamalarına ilişkin derin içgörüler sağlayarak gelecek zirve için yüksek bir çıta oluşturdu.

Geçen yılki etkinliğin katılımcıları arasında önde gelen sektörlerden önemli yöneticilerin yer almış olması, etkinliğe katılan profesyonellerin çeşitliliğini ve yüksek niteliğini ortaya koymaktadır.

Kamu ve Akademik Alan:

-- Ömer Bolat : Ticaret Bakanı

Mobil Oyunların Vizyonu ve Geleceği Mobil Oyunların Vizyonu ve Geleceği

-- Philip Kotler : Uluslararası Pazarlama Profesörü

-- Laura Ries : Marka Stratejisti

-- Martin Lindstrom : Marka ve Kültür Uzmanı

-- Marcus Collins : Pazarlama Profesörü

Teknoloji, İnovasyon ve Finansal Hizmetler:

-- Ömür Tan : QNB Finansbank CEO

-- Serdar Susuz : Inspark CEO

-- Didem Duru : Cisco Genel Müdür

-- Mehmet Ali Akarca : Koçsistem Genel Müdür

-- Işıl Hasdemir : Dell Technologies Türkiye ve ECIS Genel Müdür

-- Emre Hantalaoğlu : Lenovo Genel Müdür

-- Yasemin Develioğlu Görgü : Mastercard Pazarlama Başkan Yardımcısı

-- Erdem Aksakal : SAP Global Amaç ve Sürdürülebilirlik Pazarlaması Direktörü

FMCG/Perakende Sektörü:

-- Süleyman Orakçioğlu : Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı

-- Lale Saral Develioğlu : Anadolu Efes Aksa Akrilik Coca Cola İçecek Yönetim Kurulu Üyesi

-- Sunil D'Souza : Tata Tüketici Ürünleri Global CEO

-- Uğur Ayaydın : Ipekyol Grup CEO

-- Ozan Diren : Dimes CEO

-- Mauro Porcini : PepsiCo Global Tasarım Başkanı

-- Hossam Dabbous : Pladis Global Kıdemli Yönetici ve Pazarlama Direktörü

-- Caner Alpaslanç : Tab Gıda Pazarlama Direktörü

-- Sinan Seha Türkseven : Petrol Ofisi Grup Pazarlama Direktörü

-- Çağla Cihan Şen : Altaş Grup Pazarlama Direktörü

-- Tuba Altınterim : Flormar Pazarlama Direktörü

-- Alper Ergenekon : Turkcell Pazarlama Direktörü

-- Burak Destici : BSH Türkiye Pazarlama Direktörü

-- Tolga Ünvan : MediaMarkt Türkiye Pazarlama E-Ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörü

Hizmet ve Danışmanlık ve Diğer Sektörler:

-- Seda Mızraklı Ferik : Krea M.I.C.E. CEO

-- Emre Uğurlu : Maçkolik CEO

-- Kerrie Finch : Finchfactor Global Kurucu

-- Meltem Edin : The Wendy's Company Uluslararası Pazarlama ve Reklamcılık Kıdemli Direktörü

-- Martin Waxman : Dijital Pazarlama Profesörü

Ev Bakım ve Kişisel Bakım Ürünleri:

-- Sinem Sandıkçı Gökçen : L’Oreal Türkiye Genel Müdür

-- Ali Fuat Orhonoğlu : Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri

-- Alper Çapar : Unilever Pazarlama Direktörü

Global Marketing Summit 2024'ün gündemi, pazarlamanın değişen dinamikleri ve kurumsal gelişimdeki kritik rolü üzere hazırlanıyor. Sektörler arasında sürdürülebilir uygulamalara verilen önemin artmasını ve değişen tüketici beklentilerinin marka stratejilerini nasıl derin bir şekilde yeniden şekillendirdiğini keşfedeceğiz.

Icerik Elif Ozkul Global Marketing Summit

Özellikle sürdürülebilir büyümeye odaklanarak, pazarlamanın kurumsal ve ekonomik kalkınma için çok önemli bir güç olduğunu biliyoruz. Zirve, işletmelerin sürdürülebilir çözümleri benimsemesine duyulan ihtiyacı ele alıp, bu önemli dönüşümde öncülük eden yenilikçi şirketleri takdir edecektir. 2024 Global Pazarlama Zirvesi katılımcıları, sektör liderlerinden ilham alma, yeni iş birlikleri oluşturma ve pazarlamanın geleceğini belirleyecek trendleri keşfetme konusunda büyük bir heyecan içerisinde olacaklardır. Pazarlama ve iş dünyasının en parlak beyinlerinin bir araya gelerek değişime ilham verebilecekleri ve dünya üzerinde kalıcı bir etki yaratabilecekleri daha sürdürülebilir, yenilikçi ve kapsayıcı bir geleceğe doğru Global Marketing Summit 2024.

Editör: Newstanitim Newstanitim