Yaya geçişini engelleyen araç nedeniyle kaldırımı kullanamayan vatandaşlar, duruma isyan etti.
Olayın yaşandığı bölgede yürümekte zorlanan yayalar, kaldırımın araçlar için değil yayalar için yapıldığını belirterek sürücünün sorumsuz davranışına tepki gösterdi. Özellikle yaşlılar, çocuklu aileler ve engelli bireyler için büyük sıkıntı oluşturan görüntü, çevredeki vatandaşların da dikkatinden kaçmadı.
Kaldırımın ortasına bırakılan ticari aracın oluşturduğu görüntüler kısa sürede sosyal medyada da gündem oldu. Paylaşımların altına çok sayıda yorum yapan vatandaşlar, trafik kurallarına uyulması ve bu tür ihlallere karşı gerekli denetimlerin artırılması çağrısında bulundu.
Vatandaşlar, kamuya ait alanların amacı dışında kullanılmasının hem yayaların güvenliğini tehlikeye attığını hem de şehir düzenini olumsuz etkilediğini belirterek benzer olayların tekrar yaşanmaması için yetkililerin gerekli önlemleri almasını istedi.




