Memur-Sen’e bağlı Enerji Bir-Sen tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Aşure Günü etkinliği düzenlendi.

Cuma namazının ardından DSİ Camii önünde gerçekleştirilen program kapsamında vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Etkinliğe yoğun ilgi gösteren vatandaşlar, birlik ve beraberliğin simgesi olan Aşure Günü’nün paylaşma kültürünü yaşattığını ifade etti.

Şadiye Başdeğirmen’den Burdur Valisine Sürpriz Ziyaret
Şadiye Başdeğirmen’den Burdur Valisine Sürpriz Ziyaret
İçeriği Görüntüle

Enerji Bir-Sen yetkilileri ise bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek, katılım sağlayan tüm vatandaşlara teşekkür etti.

A7383Af8 B3C2 47Db B6F2 2F2Bb1Ede2D6

A736Fe8F D88A 4A87 9C0C 09B2A406929D979Fd224 9153 42A4 8E09 3E90B5B5B6A5594F72C2 744E 4Cca B517 Bc95505Ada2F

Muhabir: Emel Topuz