Sarımsak ve Soğan: Allisin maddesi yağla savaşta rol oynar ve yağ birikimini önlüyor.

Süt, Yoğurt ve Peynir: Kalsiyum içeriği yağ kütlesinin küçülmesine yardımcı olur ve tok tutar.

Yumurta: Protein içeriği yüksek olduğu için yağ yakımını hızlandırır ve tok tutar.

Yulaf ve Arpa: Lifli oldukları için tok tutarlar ve yağ yakımını hızlandırırlar.

Tatlı Patates: Betakaroten içeriğiyle yağ yakımını teşvik eder ve kan şekerini dengeleyerek insülin direncini düşürür.

Yeşil Çay: Metabolizma hızını artırır ve yağ yakımını teşvik eder.

Ceviz ve Badem: Sağlıklı yağlar içerirler ve yağ yakımını desteklerler.

Elma ve Armut: Flavonoid içeriği yağ hücreleriyle savaşır ve yağ yakımını artırır.

Somon: Omega-3 içeriğiyle yağ yakımını teşvik eder ve tok tutar.

Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik atamaları yapıldı Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik atamaları yapıldı

Keten Tohumu: Östrojene benzer etkileri vardır ve yağ kütlesini azaltmaya yardımcı olur.

Patates: Potasyum içeriğiyle sodyumu dengeleyip ödemi önler ve tok tutar.

Haber Merkezi