Salih Sarıkaya’nın haftalık Test Sürüşü programında bu hafta Ford’un yeni çıkardığı Ranger var. Daha önce çıkardığı Ranger’de tepeden tırnağa değişiklik yapan Ford, ağustos ayından itibaren Yeni modelini piyasaya sundu. Yeni Ranger, kullanıcısına ve sahibine gündüz inşaat alanında akşam da lüks bir restoranın önünde park etme imkanı sunuyor.

            2200 motor ve 3200 motor seçeneği ile 3 ayrı donanımda piyasaya sunulan Yeni Ranger, 375 newton metre tork özelliği ile küçük devirde maksimum güce ulaşıyor. Diğer araçlar 7 bin devirde rölanti olurken, Ranger, 1500-2500 devir arasında maksimum güce ulaşıyor. Yeni Ranger, eskisine nazaran daha az yakıt tüketiyor. 100 kilometrede ortalama 7.6 litre tüketim öngörülüyor.

Tepeden tırnağa bütünüyle yeni olan Ranger, özellikle aracını hem iş hem de eğlence amacıyla kullanan müşteriler için her alanda sınıfının en iyisi olacak şekilde tasarlanmış ve geliştirilmiş. Yeni Ranger sunduğu üstün özellikler ile de daha yetenekli ve aynı zamanda tüm müşterilerin istediği, değer verdiği yenilikçi ve konfor özelliklerini de içeriyor.

            Tasarımcıların ’21.yüzyıl sağlamlığındı’ adını verdiği gergin ve kaslı hatlara sahip Ranger, hem inşaat alanında hem de lüks bir lokantanın önüne park edilmiş olarak aynı derecede hoş durabiliyor. Ön cam geriye yatırılarak daha sportif ve dinamik bir siluet elde edilebiliyor. Yeni Ranger, şık bir görünüm ve his ile birlikte normalde sadece binek otomobillerinde bulunan özellikler ve konfor sunuyor. Cesur yeni iç yüzeyler bir yandan casino siteleri bir ticari aracın yoğun kullanımına dayanırken bir yanda da kalıcı kalite görünümü sağlıyor. Geniş iç alanı bütünüyle kullanan Ranger, iç bölümde 23 eşya yeri sunuyor ve bu da eşya alanı bakamından bütün rakiplerinden daha kullanışlı olduğu anlamına geliyor.

            ITSO Otomotiv Sektörü Yöneticisi İşadamı Salih Sarıkaya, Yeni Ranger’de bir arazi taşıtından beklenenden daha iyi bir kalkış gücü olduğunu söyledi. Sarıkaya, “Arabada bir otomobil konforu var. Araç güvenlik testlerinde 5 yıldız aldığını öğrendik. Bu da çok önemli. Yüksek araçların görüş açıları her zaman iyidir. Bu araçta da bunu yaşayabiliyoruz. Artık günümüzde otomobil konforu verildiği için bu araçlara ilgi arttı. Otomobil yerine tercih edilebiliyor” dedi.

            Yeni Ranger’de 4x2 ve 4x4 olmak üzere 2 seçenek bulunuyor. 4x4 modelinde, durmadan 4x2’ye geçiş ya da 4x2’den 4x4 sürümüne geçilebiliyor.

 

FİYATI

49.900 TL’den başlayan fiyatlarla

 

 

Verimli ve güçlü motor

            -2.2 litre ve 3.2 litrelik iki güçlü Ford Duratorq TDCİ dizel motor, yeni Ford Ranger’in verimlilik, esneklik ve performans hedefine liderlik ediyor.

            -Euro 4 emisyon seviyesindeki dizel motorlar ile birlikte yeni altı vitesli şanzımanlar daha iyi y.akıt ekonomisi ve daha sessiz sürüş sağlıyor.

            -Mühendislerin vites oranlarına, lastiklere ve aerodinamik yapıya özel bir dikkat göstermesi sayesinde Ranger’in gerçek koşullardaki yakıt ekonomisi iyileştirildi ve sınıfında çok rekabetçi bir konum elde etmesi sağlandı.

 

 

 

Üstün arazi özellikleri

            -Wildtrak’da sunulan eğim iniş kontrolü sayesinde arazi şartlarında üstün güvenlik sunuyor.

            - 120 km/s hıza kadar hareket halinde 4x2-4x4 geçişini yapabilmenize olanak sağlayan özelliği tüm 4x4 modellerde standart olarak sunuluyor.