Isparta’nın Şarkikaraağaç ilçesinde bulunan Merkez Ulu (Fatih) Camii, Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan incelemeler sonucunda, mal ve can güvenliği açısından tehlike arz ettiği gerekçesiyle bir süre ibadete kapatılmıştı. Restorasyon çalışmalarının tamamlanmasının ardından cami,  Yarın cuma namazıyla birlikte yeniden ibadete açılıyor. Bu gelişme, mahalle sakinleri ve cami cemaati tarafından memnuniyetle karşılandı.

“Başkanımız Isparta’nın Genelinde Tarihe Geçecek Hizmetler Yaptı”
“Başkanımız Isparta’nın Genelinde Tarihe Geçecek Hizmetler Yaptı”
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi