Isparta’da bir motosiklet sürücüsü, Ayazmana Caddesi üzerinde ön tekerini kaldırarak trafikte hem kendi canını hem de çevredekilerin güvenliğini tehlikeye attı.

Isparta’da trafikte tehlikeli anlar yaşandı. Ayazmana Caddesi’nde ilerleyen bir motosiklet sürücüsü, ön tekerini kaldırarak trafikte riskli hareketler yaptı.

Başkan Özer’den Örnek Davranış! Ambulansın Ardından Hastaneye Koştu
Başkan Özer’den Örnek Davranış! Ambulansın Ardından Hastaneye Koştu
İçeriği Görüntüle

Sürücünün bu tehlikeli gösterisi hem kendi canını hem de yolda ilerleyen diğer sürücülerin ve yayaların güvenliğini tehlikeye düşürdü. Vatandaşlar, zaman zaman bu tür hareketlerin cadde üzerinde sıkça yaşandığını belirterek denetimlerin artırılmasını istedi.

Emniyet ekiplerinin, trafikte can güvenliğini tehlikeye atan bu tür davranışlara karşı denetimlerini sürdüreceği öğrenildi.

Kaynak: Haber Merkezi