Eğirdir Belediye Başkanı Mustafa Özer ve Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Abdullah Borca, ilçe ve Eğirdir Gölü kıyısında bir dizi incelemelerde bulundu. Yapılan ziyaretler sırasında, göl çevresindeki çevre düzenlemeleri ve koruma çalışmaları hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu.

Başkan Özer yaptığı açıklamalarda; önceliğimiz Eğirdir Gölü olmalı, Gölümüzün Korunması için elimizden gelenden fazlasını yapmamız lazım vatandaşlarımızın sorunlarını ve önerilerini dinleyerek, çözüm yolları üzerinde fikir alışverişinde bulunacağız dedi.

Altın Fiyatlarında Deprem! 7 Ayın En Düşüğü Görüldü
Altın Fiyatlarında Deprem! 7 Ayın En Düşüğü Görüldü
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi