Fransız moda devi Lacoste, 92 yıllık köklü tarihinde ilk kez sembolik timsah logosunda değişikliğe gitti. Markanın kurucusu René Lacoste'un "Timsah" lakabından esinlenen ve markayla özdeşleşen yeşil timsah, ünlü tenisçi Novak Djokovic için hazırlanan özel bir koleksiyonda yerini, spor dünyasındaki en büyük unvanlardan birini simgeleyen yeni bir figüre bıraktı.
"G.O.A.T." Logosuyla Onurlandırma
Lacoste, normalde marka kimliğinin ayrılmaz bir parçası olan logosunu kolay kolay değiştirmezken, bu kez tenis tarihinin en başarılı isimlerinden biri olan Djokovic için bir istisna yaptı. ABD Açık'a özel olarak hazırlanan bu koleksiyonda, timsahın yerine "Tüm Zamanların En İyisi" anlamına gelen "G.O.A.T." (Greatest Of All Time) terimini temsil eden bir figür kullanıldı.
Lacoste CEO'su Thierry Guibert, yaptığı açıklamada, "Novak Djokovic sekiz yılı aşkın süredir Lacoste ailesinin bir parçası. Bu süreçte kazandığı 12 Grand Slam şampiyonluğu ve kort dışında temsil ettiği değerlerle markamıza büyük katkı sağladı. Bu özel logoyla onun başarılarını onurlandırmak istedik," dedi.
Bu özel koleksiyon, hem moda hem de spor dünyasında büyük yankı uyandıracak gibi görünüyor.





