Isparta Belediyesi, Ramazan ayı dolayısıyla kadın personeli mesai çıkış saatini 17:00 olarak belirledi. Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen  yaptığı açıklamada bu düzenlemenin Ramazan ayının manevi atmosferine uygun olarak gerçekleştirildiğini belirterek, tüm personele hayırlı Ramazanlar diledi.

Belediyenin aldığı bu karar, kadın çalışanların iftar hazırlıklarını daha rahat yapabilmeleri ve Ramazan ayını huzurlu bir şekilde geçirebilmeleri amacıyla uygulamaya konuldu.

Isparta Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı çerçevesinde Ramazan ayında çeşitli destek ve kolaylıklar sağlamaya devam edecek.

Köy Programında Duygusal Veda! Vatandaşlarla Tek Tek Görüştü
Köy Programında Duygusal Veda! Vatandaşlarla Tek Tek Görüştü
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi