Görev süresi sona eren Senirkent Kaymakamı Seda Gür, Gençali köyünde düzenlenen aşure programında vatandaşlarla bir araya gelerek vedalaştı.

Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen etkinlikte köylülerle buluşan Kaymakam Gür, vatandaşlarla tek tek görüşerek helallik istedi.

Organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür eden Gür, birlik ve beraberliğin daim olması temennisinde bulundu.

İki Gencin Sır Ölümünde Kahreden Detay
İki Gencin Sır Ölümünde Kahreden Detay
İçeriği Görüntüle

Görev süresi boyunca Gençali köyü halkının kendisine her zaman samimi bir ilgi ve misafirperverlik gösterdiğini ifade eden Gür, “Görev yaptığım süre zarfında bizlere gösterilen samimi yakınlık, destek ve misafirperverlik dolayısıyla tüm Gençali halkına şükranlarımı sunuyorum.” dedi.

Muhabir: Emel Topuz