Tabiat parkı çevresinde bazı sorumsuz kişiler tarafından doğaya bırakılan çöplerin oluşturduğu kötü görüntü, bölgeyi ziyaret eden vatandaşlar tarafından tepkiyle karşılandı. Özellikle piknik ve ziyaret alanlarında bırakılan atıkların çevreyi kirlettiği görüldü.

Havalar Isındı, Risk Arttı! Valilik Uyardı
Havalar Isındı, Risk Arttı! Valilik Uyardı
İçeriği Görüntüle

Duruma isyan eden vatandaşlar, doğal güzellikleriyle bilinen bölgenin korunması gerektiğini belirterek yetkililerin daha sık denetim yapmasını ve duyarsızlığa karşı önlem alınmasını istedi.

Bölgedeki çevre kirliliğinin giderilmesi ve benzer görüntülerin yaşanmaması için çalışma yapılması bekleniyor.

Muhabir: Tuğba SEREL