Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, emekli maaşları ile Kurban Bayramı ikramiyelerinin 17-22 Mayıs tarihleri arasında hesaplara yatırılacağını açıkladı.

Bakan Işıkhan yaptığı açıklamada, ödemelerin bayram öncesinde emeklilerin hesaplarına aktarılacağını belirterek şu ifadeleri kullandı:

Enerji Bir-Sen’den Anlamlı Etkinlik! Cuma Çıkışı Aşure İkramı Yapıldı
Enerji Bir-Sen’den Anlamlı Etkinlik! Cuma Çıkışı Aşure İkramı Yapıldı
İçeriği Görüntüle

“Emeklilerimizin bayram ikramiyeleri ve aylık ödemeleri Kurban Bayramı öncesinde 17-22 Mayıs tarihleri arasında banka hesaplarına yatırılacak. Ülkemizin emektarları kıymetli emeklilerimiz ve aileleri için hayırlı, bereketli olmasını diliyorum.”

Ödemelerin belirtilen tarihler arasında tamamlanacağı bildirildi.

Kaynak: Haber Merkezi