Isparta Şehir Hastanesi’nde gerçekleşen ziyarette Vali Erin, Özdemir’in sağlık durumu hakkında doktorlardan bilgi alarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Vali Erin,

“Isparta Orman Bölge Müdürümüz Sayın Ali Özdemir’i geçirmiş olduğu rahatsızlık nedeniyle tedavi gördüğü Şehir Hastanemizde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi ilettik” ifadelerini kullandı.

Anjiyo sonrası tedavisi devam eden Ali Özdemir’in sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Isparta’da Örnek Uygulama! Kaldırımlar İçin Ortak Denetim Geliyor
Isparta’da Örnek Uygulama! Kaldırımlar İçin Ortak Denetim Geliyor
İçeriği Görüntüle

Adfd91Ff D8Ae 4295 B3C3 436E52765D29

Kaynak: Haber Merkezi