Yedikleri yiyeceklerin ambalajlarını ve atıklarını oturdukları alanda bırakarak bölgeden ayrılan sorumsuz kişiler, çevre kirliliğine yol açtı.

Bankın üzerindeki görüntüyü fark eden duyarlı bir vatandaş, duruma tepki göstererek, “İnsan biraz çevresine saygılı olur. Hastane karşısındaki bir alana bu görüntü hiç yakışmıyor. Bunu yapan insan olamaz” sözleriyle sitem etti.

Özellikle vatandaşların yoğun olarak kullandığı bölgede oluşan görüntü, çevre temizliği konusundaki duyarsızlığı bir kez daha gözler önüne serdi. Çevrede bulunan vatandaşlar da ortak kullanım alanlarının temiz tutulması gerektiğini belirterek, herkesin daha duyarlı davranması çağrısında bulundu.

Isparta Gül Festivali Taşınıyor: İşte Yeni Dev Alan
Isparta Gül Festivali Taşınıyor: İşte Yeni Dev Alan
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Tuğba SEREL